Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@14:29:23 GMT

نقش کلیدی ستاره سابق ماشین‌سازی

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۰۳۵۵

نقش کلیدی ستاره سابق ماشین‌سازی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رسول خطیبی در چند روز اخیر تنها یک مصاحبه در مورد تیم تراکتور که هدایتش را برعهده دارد، داشته و در مورد اتفاقات اخیر تیم ماشین‌سازی واکنشی نداشته است.

رابطه رسول خطیبی با زنوزی فراتر از رابطه سرمربی و مالک باشگاه است و به دلیل خویشاوندی، این دو از سال‌های دور با هم ارتباط نزدیکی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال 92 رسول خطیبی، مد‌تی بعد از استعفای خود از تیم گسترش‌فولاد تبریز در مصاحبه تندی علیه سمندر مدیر این باشگاه گفت: اگر این آقا (سمندر) دلیل تشکیل شدن گسترش فولاد را نمی‌داند، باید بگویم که مالک باشگاه آقای زنوزی در زمان تاسیس باشگاه گفت من این باشگاه را به خاطر رسول خطیبی تشکیل داده‌ام.

در موضوع سال 96 و انتقال امتیاز تیم ماشین‌سازی به زنوزی هم رسول خطیبی که آن مقطع سرمربی ماشین‌سازی بود نقش اساسی داشته است.

تاسیس تیم گسترش‌فولاد و قبول کردن مالکیت تیم ماشین‌سازی تصمیماتی از سوی زنوزی بودند که با شور و مشورت رسول خطیبی میسر شده است. حالا شاید هواداران ماشین‌سازی از بازیکن و مربی سابق خود خواستار میانجی گیری برای حفظ تیم تا پایان فصل هستند تا شاید این تیم بتواند خود را در لیگ برتر حفظ کند.

رسول خطیبی هم فوتبال خود و هم دوره مربیگیری‌اش را از تیم ماشین‌سازی آغاز و فصل گذشته در تیم ماشین‌سازی با نتایج خوبش احیا شد و شاید تنها کسی که بتواند زنوزی را برای 12 هفته باقیمانده لیگ برتر متقاعد کند، وی باشد. خصوصا اینکه این روزها روابط این دو حسنه شده است.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: گسترش فولاد تبریز لیگ برتر رسول خطیبی ماشین سازی فارس تبریز زنوزی خطیبی تبریز تیم ماشین سازی رسول خطیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۰۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ژاپنی عامل خوشبختی گزینه سابق ایران

به گزارش "ورزش سه"، در سومین بازی از رقابت بین تیم‌های ترنتینو و میلانو برای کسب رتبه سوم سوپرلیگای ایتالیا، این تیم میلانو با سرمربی‌گری روبرتو پیاتزا بود که مقتدرانه و با نتیجه سه بر صفر ترنتینو را شکست داد و حالا تنها یک برد دیگر تا رتبه سومی فاصله داشته باشد.

میلانو در این دیدار ست‌های بازی را با نتایج 25 بر 22، 25 بر 23 و 25 بر 14 پیروز شد تا سری رقابت بین دو تیم را دو بر یک به سود خود کند.

یوکی ایشیکاوا، ستاره ژاپنی میلانو، در این دیدار خوش درخشید و هجده امتیاز برای تیم کسب کرد. در تیم ترنتینو نیز کمیل ریچیلیکی و ماگالینی هر کدام ده امتیاز کسب کردند.

میلانو حالا با این برد تنها یک پیروزی دیگر تا کسب رتبه ارزشمند سومی فاصله دارد، آنها با کسب این رتبه می‌توانند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.

دیگر خبرها

  • سکوت ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی شکست، اما ماجرا پیچیده‌تر شد!
  • ستاره ژاپنی عامل خوشبختی گزینه سابق ایران
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری
  • استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود