Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@13:13:07 GMT

توزیع بیش از ۶ هزار تن کالای اساسی در سمنان

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۰۶۰۲

توزیع بیش از ۶ هزار تن کالای اساسی در سمنان

علی تشنه‌دل امروز به خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: در سه ماه پایانی سال و به‌منظور تنظیم و مدیریت بازار در این ایام به‌ویژه ایام پایانی سال و نوروز، در حدود ۶ هزار و ۴۵۰ تن انواع کالاهای اساسی در فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی در استان توزیع شده است.

وی با اشاره به گستردگی تقاضای کالاهای اساسی در این ایام خاطرنشان کرد: به جهت پاسخگویی به تقاضای هم استانی‌های سمنان، ۸۶۸ تن روغن مایع و ۳۰۶ تن روغن جامد توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با توجه به توزیع گسترده کالاهای طرح تنظیم بازار در استان اظهار کرد: از ابتدای دی‌ماه تا پایان اسفندماه پارسال، ۱۶۸ تن برنج و ۲۵۴ تن شکر به‌منظور رفع نیاز هم‌استانی‌های سمنانی به کالاهای اساسی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و عرضه کالاهای اساسی توزیع شده است.

تشنه‌دل افزود: همچنین در این مدت، هشت تن گوشت مرغ منجمد، دو هزار و ۶۹۰ تن گوشت مرغ گرم و دو هزار و ۱۵۰ تن تخم مرغ با قیمت مصرف‌کننده مصوب در استان توزیع شده است.

وی تصریح کرد: از اوایل اسفندماه سال گذشته برنامه تنظیم بازار در استان سمنان آغاز شد که کماکان نیز ادامه دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در بخش تأمین و توزیع اقلام ضروری مردم اقدامات خوبی صورت پذیرفت که البته بخشی از آن با وجود اتفاقات مربوط به شیوع کرونا تعدیل یا حذف شد و یکی از این برنامه‌ها، برگزاری نمایشگاه‌های بهاره بود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: کالاهای اساسی مواد غذایی صنعت رئیس سازمان صمت استان سمنان فروشگاه های زنجیره ای کالاهای اساسی توزیع شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۰۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار اکتان‌های بنزین قاچاق در جنوب تهران

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ مهدی افشاری در این‌باره گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند که مقادیری کالای خارجی در انباری در مهدی آباد شهر ری، تخلیه و دپو شده است. همچنین در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که کالای خارجی از غرب کشور به این مکان منتقل و دپو شده تا در سطح بازار توزیع شود.

بیشتر بخوانید: لحظه دستگیری سارقان بزرگراه صدر + فیلم

وی ادامه داد:‌ ماموران پلیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در ادامه با مقام قضایی هماهنگی‌های لازم را انجام داده و پس از اخذ مجوز اقدام به بازرسی از محل مذکور کردند که در جریان آن مشخص شد محل یک باب انبار کالای بازرگانی است اما کالاهای داخل آن در سامانه انبارها ثبت نشده است. همچنین ماموران مشاهده کردند که مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع اکتان بنزین به مارک STORM تحت لیسانس کشور آلمان در محل دپو شده است که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مطابقتی با کالاهای مکشوفه نداشته و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی است.

به گفته رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ کالاهای قااچاق کشف شده شامل ۱۲ هزار عدد قوطی اکتان بنزین ۲۵۰ میلی لیتری به مارک STORM تحت لیسانس کشور آلمان بوده که در حدود ۲۵ میلیارد ریال ارزش ریالی داشت.

افشاری با بیان اینکه پرونده قضایی در این خصوص تشکیل شد، گفت:‌ متهم نیز به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در این خصوص نیز همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227309 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • برگ برنده ایران در تامین امنیت غذایی/انبارها پُر از کالاست
  • تخصیص ۱۱ میلیارد دلار ارز با نرخ نیما برای واردات کالاهای اساسی
  • توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت
  • کشف انبار اکتان‌های بنزین قاچاق در جنوب تهران
  • تامین ارز صنایع ،دارو و کالاهای اساسی از مرز ۱.۹ میلیارد دلار گذشت
  • کشف ۶۴ تن مواد پتروشیمی قاچاق در جنوب تهران
  • اختصاص ۴۲۶ میلیون دلار ارز به کالاهای اساسی و دارو
  • برنج و شکر با قیمت مصوب عرضه می‌شود/ توزیع کالاهای اساسی طبق روال سابق
  • وضعیت آرام بازار کالاهای اساسی در کرج
  • کمبودی در عرضه کالای اساسی خانوار نداریم