Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@07:58:20 GMT

مدیرکل مدیریت بحران: توفان در کرمان خسارتی بر جا نگذاشت

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۰۶۱۶

مدیرکل مدیریت بحران: توفان در کرمان خسارتی بر جا نگذاشت

به گزارش ایرنا، مجید سعیدی روز شنبه در جمع رسانه‌ها با اشاره به وزش باد نسبتا شدید و خیزش گرد و خاک طی هفته گذشته در استان کرمان افزود: گزارشی از فرمانداری‌ها مبنی بر خسارت ناشی از این وضعیت جوی در سطح کرمان ارایه نشده است. 

وی اظهار داشت: بیشتر نقاط استان کرمان به ویژه شمال غرب و جنوب شرق با وزش باد نسبتا شدید در روزهای گذشته مواجه بودند، اما فقط محدودیت‌های چند ساعته در دید و توقف عبور و مرور در برخی راه‌های روستایی ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان گفت: بنا به اعلام سازمان هواشناسی تا عصر یکشنبه هشتم فروردین ماه وزش باد نسبتا شدید تا شدید و گرد و خاک پیش‌بینی‌ می‌شود که بیشنیه سرعت وزش باد در مناطق شمال غرب استان خواهد بود که کاهش کیفیت هوا، غبارآلودگی و کاهش دید افقی در این مناطق را به دنبال دارد. 

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان استانداری کرمان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان استانداری کرمان خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان استانداری کرمان سازمان هواشناسی اخبار کنکور وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۰۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان استان صاف تا قسمتی ابری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان گفت: سرعت وزش باد در برخی مناطق استان بویژه مناطق نیمه شمال و برخی نواحی نوار غرب استان در ساعاتی از امروز سه شنبه نسبتا شدید و  فردا چهارشنبه نسبتا شدید تا شدید پیش بینی می‌شود.
مرادی گفت: بر این اساس هشدار هواشناسی سطح زرد شماره ۱ اداره کل هواشناسی استان در خصوص وزش باد نسبتا شدید تا شدید و احتمال جابجایی و آسیب به اشیاء و سازه‌های سبک و ناپایدار صادر شده است.
او افزود: با ورود یک سامانه بارشی نسبتا ضعیف به کشور در روز پنجشنبه تا بامداد جمعه احتمال رگبار پراکنده باران و در ارتفاعات رگبار برف و وزش باد در مناطقی از استان بویژه در نیمه جنوبی استان پیش بینی می‌شود.
مرادی ادامه داد: روز جمعه و شنبه پدیده جوی قابل ملاحظه‌ای در استان پیش بینی نمی‌شود.

دیگر خبرها

  • بارش‌های تا چه روزی ادامه دارد؟ / هشدار هواشناسی درباره وزش باد شدید در این مناطق
  • بارش‌های تا چه روزی ادامه دارد؟ | هشدار هواشناسی درباره وزش باد شدید در این مناطق
  • وزش باد‌های نسبتا شدید در استان قزوین
  • تشکیل ستاد و کارگروه‌ تخصصی مدیریت بحران زیر بخش‌های کشاورزی
  • هشدار جدی مدیریت بحران استان تهران به مردم
  • هشدار جدی مدیریت بحران استان تهران به پایتخت‌نشینان
  • مدیریت بحران: هشدار وزش باد شدید در استان تهران
  • صدور هشدار وزش باد شدید در استان تهران
  • باد و توفان سبزوار را درنوردید
  • آسمان استان صاف تا قسمتی ابری