Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@00:59:20 GMT

وزش باد با سرعت 80 کیلومتر بر ساعت در همدان

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۰۸۴۰

وزش باد با سرعت 80 کیلومتر بر ساعت در همدان

سیدمحسن موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: وزش باد در بعدازظهر امروز(شنبه ۷ فروردین ماه) پیش‌بینی می‌شود که سرعت آن به حدود ۸۰ کیلومتر در ساعت هم خواهد رسید.

وی با بیان اینکه تا سه روز آینده بارشی پیش‌بینی نمی‌شود افزود: برای فردا و پس فردا کاهش محسوس دما را خواهیم داشت به طوری که دما در برخی از نقاط استان به پنج درجه سانتیگراد زیر صفر خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی همدان با بیان اینکه روزهای قبل کمترین دما تا ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر بود تصریح کرد: در روزهای آینده کمینه دمای استان به ویژه در نقاط مرکزی و شمالی استان به پنج درجه سانتیگراد زیر صفر خواهد رسید.

وی با بیان اینکه سیستم بارشی ضعیفی برای روزهای پایانی هفته پیش‌بینی می‌شود ادامه داد: با توجه به این شرایط بارش چشمگیری در این هفته نخواهیم داشت.

موسوی خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش محسوس دما در فردا و پس‌فردا، کشاورزان و باغداران تمهیدات لازم را برای جلوگیری از خسارات احتمالی به محصولات کشاورزی و باغی انجام دهند.

وی تأکید کرد: همچنین با توجه به وزش شدید باد به گلخانه‌داران نیز توصیه می‌شود که تمهیدات لازم را بیاندیشند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: افراد از پارک خودروهای خود در محل‌هایی که احتمالا سقوط درخت، دکل و یا بنر وجود دارد، خودداری کنند.

انتهای پیام/۸۹۰۳۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان هواشناسی سیدمحسن موسوی پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۰۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی کشور ۲ و ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تداوم رگبار و رعدوبرق

به گزارش صدای ایران،صادق ضیاییان افزود: یکشنبه و دوشنبه ( ۲ و ۳ اردیبهشت) در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز ، برخی نقاط شرق و جنوب شرق استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی رگبار و رعد و برق وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می.شود.

وی اضافه کرد: سه شنبه (۴ اردیبهشت) دامنه بارش‌ها علاوه بر مناطق ذکر شده شمال شرق را نیز در بر می‌گیرد. چهارشنبه (۵ اردیبهشت) بارش در شمال غرب و غرب پایان می‌یابد ولی در سایر مناطق ذکر شده و در سیستان و بلوچستان و برخی نقاط هرمزگان بارش تداوم دارد.

ضیاییان افزود: سامانه بارشی پنجشنبه (۶ اردیبهشت)در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور فعال خواهد بود.

وی اضافه کرد: روزهای دوشنبه و سه شنبه در نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد. دریای خزر نیز در این مدت مواج خواهد شد.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۳ اردیبهشت) نیمه ابری تا ابری، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی سه شنبه ( ۴ اردیبهشت) ابری، در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعدوبرق و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا همدان با کمینه ۴ و ۳ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۳۳ و ۳۶ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.


دیگر خبرها

  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته/ شدت بارندگی در این استان‌ها
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان
  • رگبار و کاهش دما در تهران از فردا
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲ و ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تداوم رگبار و رعدوبرق
  • پیش بینی وضع آب و هوا تا پنجشنبه/ ادامه رگبار و رعدوبرق در کشور