Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از عودت 350 خودرو با پلاک شهرهای قرمز و نارنجی به شهرهای مبدا خبر داد.

به گزارش تین نیوز سرهنگ محمد حیدری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شروع طرح نوروزی پلیس راه از 26 اسفند گفت: در این طرح در کنار نظارت و کنترل اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی، ممانعت از ورود خودروهای با پلاک شهرهای با وضعیت "قرمز" و "نارنجی" کرونا را  هم در دستور کار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به این مصوبه ستاد ملی کرونا، گشت های پلیس راه در پنج ورودی استان مستقر شده و از ابتدای نوروز تاکنون از ورود 350 خودرو مربوط به شهرهای قرمز و نارنجی به استان جلوگیری شده است.

حیدری خاطرنشان کرد: این 350 خودرو علاوه بر اعمال جریمه، به شهرهای مبدا عودت داده شده اند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه در ادامه از افزایش 80 درصدی تردد در محورهای استان خبر داد و افزود: بیشترین حجم تردد مربوط به محور کرمانشاه-اسلام آبادغرب، کرمانشاه-کامیاران و کرمانشاه-همدان است.

حیدری خاطرنشان کرد: خوشبختانه علی رغم این حجم افزایش تردد مجموع تصادفات استان طی مدت اجرای طرح نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد کاهش و آمار فوتی های تصادفات هم طی این مدت پنج درصد کاهش داشته است.

وی یادآور شد: طی این مدت متاسفانه تعداد مجروحین تصادفات افزایش 17 درصدی داشته است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: بیشترین حوادث در مدت اجرای طرح، مربوط به واژگونی خودرو بوده که 47 درصد تصادفات طی این مدت را شامل می شود.

وی سبقت و سرعت غیرمجاز را عامل عمده تصادفات استان عنوان کرد وافزود: توصیه اکید این است که رانندگان حتما در طول مسیر رعایت سرعت مجاز را داشته و بطور جد از سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

حیدری با اشاره به استقرار 95 تیم گشتی محسوس و نامحسوس در راه های استان، گفت: در کنار حضور این تیم ها از سامانه های هوشمند هم برای کنترل تردد در مسیر های استان استفاده می شود.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه در ادامه از مردم خواست تا بطور جد از انجام سفرهای نوروزی در شرایط کرونایی اجتناب کرده و برای حفظ جان و سلامت خود و دیگران در مدت تعطیلات در خانه بمانند.

وی افزود: همچنین توصیه می شود افرادی که به هر دلیل مجبور به سفر شده‌اند حتما در طول مسیر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را داشته و بطور جد از انجام سرعت و سبقت غیرمجاز اجتناب کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پلیس راه استان خودرو سفرهای نوروزی قوانین راهنمایی و رانندگی نوروز رییس پلیس راه استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۰۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶ درصدی تردد ناوگان اتوبوسی از آغاز طرح نوروزی در استان مرکزی

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از افزایش ۶ درصدی تردد ناوگان اتوبوسی در محورهای استانه از آغاز طرح نوروزی تاکنون خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی اظهار کرد: بر اساس تحلیل گزارش های تردد در جاده های استان از ابتدای ۲۴ اسفند ماه سال گذشته تا پایان روز هشتم فروردین ماه سال جاری ۱۰ میلیون و ۲۹۰ هزار و ۹۸۶ تردد در ۷۰ محور شریانی استان ثبت شده است.

جهانی با بیان اینکه تردد ناوگان اتوبوسی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۶ درصدی داشته است، افزود: طی این بازه زمانی ۴۳ هزار و ۹۹ تردد ناوگان اتوبوسی نیز توسط سامانه های هوشمند جاده ای به ثبت رسیده است.

وی از کاهش ۱۶ درصدی تردد ناوگان سنگین نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: طی این مدت تردد ناوگان سنگین در محورهای مواصلاتی استان به یک میلیون و ۳۲۱ هزار مورد رسیده است.

به گفته جهانی تعداد خودروهای ورودی به استان بیش از دو میلیون و ۱۷۰ دستگاه و تعداد خودروهای خروجی از استان نیز دو میلیون و ۳۶۲ هزار و ۵۷۵ دستگاه بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی میانگین سرعت خودروها در محورهای استان را ۸۶ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و گفت: این در حالی است که سرعت متوسط در کشور در این بازه زمانی ۷۸ کیلومتر بر ساعت بوده است.

جهانی آزادراه تهران ساوه و سلفچگان-اراک را دو محور پرتردد استان عنوان کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در شهرستان بروجن
  • افزایش ۶ درصدی تردد ناوگان اتوبوسی از آغاز طرح نوروزی در استان مرکزی
  • افزایش تصادفات منجر به فوت در اصفهان
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت های مهم در کرمانشاه/ کشف سلاح و مهمات ۱۴ درصد افزایش داشته است
  • افزایش ۱۴ درصدی کشف سلاح و مهمات در کرمانشاه
  • کاهش ۶۰ درصدی تصادفات در جاده‌های بوشهر
  • ۵۸۵ نفر جان باختگان تصادفات نوروزی تا نهم فروردین 03
  • آخرین آمار قربانیان تصادفات نوروزی اعلام شد/ توقیف ساعتی خودروهای مرتکب تخلفات حادثه‌ساز
  • کاهش ۵۰ درصدی تصادفات نوروزی استان کرمانشاه
  • افزایش تصادفات منجر به فوت در اصفهان / بارشی گزارش نشده است