Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:23:29 GMT

افزایش مبتلایان به کرونا انگلیسی به ۵۰ نفر در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۱۰۳۷

افزایش مبتلایان به کرونا انگلیسی به ۵۰ نفر در کرمانشاه

ابراهیم شکیبا ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تاکنون ۵۰ مورد ابتلاء به ویروس کرونا جهش یافته انگلیسی در استان کرمانشاه شناسایی شده است.

وی افزود: قطعاً آمار مبتلایان به کرونا انگلیسی در استان کرمانشاه بیشتر از تعداد اعلام شده است که تاکنون شناسایی نشده‌اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه استفاده از ماسک در این استان به شدت کاهش یافته است، تاکید کرد: بیماری کرونا تمام نشده و در کمین مردم است، در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و به ویژه عدم استفاده از ماسک شادی‌های مردم به عزا تبدیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکیبا به تغییر رنگ وضعیت کرونایی شهرستان اسلام آبادغرب به قرمز و شهرستان گیلانغرب به نارنجی اشاره کرد و گفت: در صورت ادامه روند بی‌توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی امکان تغییر رنگ شهرستان‌های دیگر استان کرمانشاه وجود دارد.

کد خبر 5176438

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه کرونای انگلیسی ویروس کرونا ماسک ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا تردد وسایل نقلیه مسافران نوروزی خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف وزش باد گردشگری تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها گرگان نوروز اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۱۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین/ استقرار ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده انگلیسی در لهستان 

بین الملل تابناک: هفتصد و هفتاد و ششمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین

منابع خبری اوکراین می‌گویند در حملات شبانه پهپادهای این کشور، ۲ انبار نفت روسیه هدف قرار گرفته است.

 یک منبع اطلاعاتی اوکراین گفت: پهپادهای ارسال شده توسط سرویس امنیتی اوکراین در یک حمله شبانه به ۲ انبار نفت متعلق به شرکت روزنفت در منطقه اسمولنسک روسیه حمله کردند.

این منبع گفت که این انبارها حاوی ۲۶هزار متر مکعب سوخت بودند که با این حمله آتش گرفته و بسیاری از کارکنان این انبارها تخلیه شدند.

به گفته این منبع خبری، نیروهای اوکراینی اعلام کرده اند که قصد دارند به حملات خود علیه زیرساخت‌های نظامی و لجستیکی که سوخت ارتش روسیه در اوکراین را تامین می‌کنند، ادامه دهند.

مقامات منطقه ای روسیه پیشتر گفته بودند که پس از این حمله پهپادی، آتش سوزی در این تاسیسات رخ داده است.

واسیلی آنوخین، فرماندار منطقه اسمولنسک در بیانیه‌ای در پیام رسان تلگرام گفت که این حمله تلفاتی نداشته است.

با ورود جنگ اوکراین به سومین سال خود، این کشور به طور فزاینده ای بر هدف قرار دادن تاسیسات نفت و گاز روسیه با پهپادهای دوربرد متمرکز شده است.

کی‌یف، با وجود درخواست‌های متحدانش برای توقف حملات به منظور جلوگیری از اقدام تلافی جویانه روسیه و افزایش قیمت جهانی نفت، پالایشگاه‌های نفت را اهدافی مشروع می‌داند.

طبق ادعای خبرگزاری رویترز، تا پایان ماه مارس، حدود ۱۴ درصد از ظرفیت اولیه پالایش نفت روسیه توسط حملات پهپادهای اوکراینی از بین رفته است.

هشدار مسکو در مورد پیامدهای خطرناک رزمایش‌های ناتو نزدیک مرزهای روسیه

 سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به رزمایش‌های سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) که قرار است از جمعه هفته جاری در فنلاند آغاز شوند، هشدار داد: رزمایش‌های ناتو نزدیک مرز روسیه، خطرات حوادث نظامی احتمالی را افزایش می‌دهند.

 ماریا زاخاروا به خبرگزاری اسپوتنیک گفت: ائتلاف ناتو به اکتشاف‌های نظامی خود در کشوری که پیشتر بی‌طرف و یکی از شرکت‌کنندگان مورد احترام در مذاکرات تقویت ثبات و امنیت در منطقه بود، ادامه می‌دهد. این رزمایش‌ها نزدیک مرز روسیه خطرات حوادث نظامی احتمالی را افزایش می‌دهند.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه افزود: مسکو به نوبه خود به دقت «اقدامات تهاجمی غرب جمعی» را تحت نظر دارد.

وی تاکید کرد: بدون تردید، همه تدابیر لازم سیاسی، نظامی و فنی را برای مقابله با تهدیدها علیه توان دفاعی کشورمان به کار خواهیم بست.

روسیه پیشتر نیز درباره افزایش تنش در مرزهای این کشور هشدار داده بود.

استقرار ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده انگلیسی در لهستان 

نخست‎ وزیر انگلیس به همتای لهستانی خود گفت که هزاران سرباز انگلیسی به همراه جنگنده‌های «یوروفایتر تایفون» در آینده نزدیک به لهستان اعزام می‌شوند.

ریشی سوناک، نخست‌وزیر انگلیس به دونالد تاسک، همتای لهستانی خود قول داد بخشی از نیروهای مسلح بریتانیا را به همراه یک هواپیمای یوروفایتر تایفون برای گشت‌زنی در حریم هوایی این کشور به لهستان اعزام کند.

به نوشته روزنامه اکسپرس، سوناک در یک کنفرانس خبری مشترک با دودا ضمن اعلام پیوند بزرگ میان دو کشور بر اتحاد همیشگی لهستان و بریتانیا تاکید کرد و گفت: سال آینده، ما هواپیماهای جنگنده تایفون بریتانیا را مستقر خواهیم کرد تا نشان دهیم که امنیت را جدی می‌گیریم. ما می‌خواهیم به گشت زنی در آسمان لهستان کمک کنیم. دفاع هوایی حیاتی است و بریتانیا می‌خواهد از لهستان در این زمینه حمایت کند و از نزدیک با شما همکاری کند.

سوناک گفت: ما همکاری خود را در همه قالب‌ها تقویت خواهیم کرد. جنگنده‌های تایفون در حریم هوایی لهستان گشت‌زنی خواهند کرد. ما همچنین ۱۶۰۰۰ سرباز را برای پشتیبانی اعزام خواهیم کرد.

نخست وزیر بریتانیا گفت که دو کشور در حال بررسی امکان همکاری در زمینه تولید تسلیحات هستند.

سوناک خاطرنشان کرد که این ابتکار نشان دهنده جدیت رفتار بریتانیا با دفاع و امنیت لهستان است.

تاسک گفت که دو نخست‌وزیر می‌خواهند به ایجاد یک سیاست امنیتی هماهنگ کمک کنند که تمام اروپا و بریتانیا را پوشش دهد. وی گفت: زمان آن فرا رسیده است که دوره رقابت برای دفاع از اروپا به پایان برسد. اکنون ما به آمادگی و تعهد نیاز داریم. دستور کار لهستان و بریتانیا طولانی و گسترده است.

ریشی سوناک، اخیرا بسته کمکی ۵۰۰ میلیون پوندی به اوکراین و همچنین افزایش هزینه‌های دفاعی بریتانیا به ۲.۵ درصد تولید ناخالص داخلی را اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین/ استقرار ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده انگلیسی در لهستان 
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • گلایه‌مندی مردم گلپایگان از افزایش قیمت اجاره مسکن
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ