Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی فرماندار اراک گفت: اراک در هفته اول نوروز و در بحث مسافران وضعیت نگران کننده ای نداشته است.

حسین بختیاری هفتم فروردین ماه ۱۴۰۰، در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی اظهار کرد: از نظر کنترل میهمانان و مسافران فعالیت خوبی در اراک شکل گرفته و مورد نگران کننده ای گزارش نشده است، در واقع مسافران اراک عمدتا بومی منطقه هستند و در روستاها و شهرستان ها موارد تجمعی دیده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در پارک ها مراجعه مردم همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی بوده است.

فرماندار اراک اضافه کرد: از ۲۸ اسفندماه ۱۳۹۹ تا ششم فروردین ماه ۱۴۰۰، بالغ بر ۱۴۷۴ مورد بازرسی در این شهرستان انجام گرفته است، همچنین آرامستان و مراکز تجمعی نیز بازدید شد و به صورت کلی ۱۰۰ مورد اخطار صادر شده که سه مورد به پلمب انجامید، همچنین اراک در بحث تامین و توزیع مرغ نیز هفته ای آرام را پشت سر گذاشت.

به گزارش ایسنا، فرماندار ساوه، با بیان اینکه ۱۷۱ نفر از پاکبان های شهرستان ساوه و زرندیه واکسن کرونا دریافت کردند، گفت: امسال مسافر مقیم نداشتیم و عموم مسافران عبوری بودند.

علی میرزایی اظهار کرد: در ایام نوروز نظارت ها تشدید شده است و ۳۹۷ بازدید انجام گرفت که به ۱۱ مورد پلمب ختم شد.

در این جلسه فرماندار خمین نیز بیان کرد: با توجه به وضعیت شهرستان، محدودیت تردد و ممنوعیت خودروهای غیربومی اعمال شده است، البته در این بین مشکلاتی وجود داشت چراکه همکاری مردم در امر رعایت پروتکل ها به مانند نوروز ۱۳۹۹ نبود. در واقع محدودیت های سال گذشته تکرار نشد ولی کنترل های نامحسوس به شدت مدنظر قرار گرفت.

احمد طهرانی گفت: ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی و اعمال جریمه ۵۰۰ هزار تومانی به خوبی انجام نگرفت، اما هیچ گونه اسکان و اقامتی در پارک ها نیز صورت نگرفت. هر چند علیرغم همه تذکرات و محدودیت ها و نظارت ها شاهد عادی انگاری در بین شهروندان و مردم هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی همه باهم علیه کرونا کروناویروس اراك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۱۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از مسافران نوروزی در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، فرماندار ویژه فسا گفت: ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان فسا برای استقبال و اسکان مسافران نوروزی تمام امکانات خود را بسیج کرده است.

صفرپور افزود: بقعه امام زاده اسماعیل در منطقه زیبای گردشگری میانجنگل در مسیر ترانزیت استان فارس به استان‌های جنوبی، ۱۳ آموزشگاه و هتل جهانگردی و ۵ بوم گردی شهرستان فسا با ۳۰۰ اتاق و با ظرفیت ۱۵۰۰ نفر در شبانه روز آماده اسکان مسافران نوروزی است.

وی با بیان این که در شهرستان فسا بیش از ۸۰ عنوان اثر تاریخی، فرهنگی و معنوی در فهرست آثار ملی نظیر بزرگ ترین قلعه کوهستانی کشور با عنوان قلعه آشپزخانه ضحاک، تل ضحاک و محوطه‌های پیرامون آن، قلعه‌ها و تپه‌های تاریخی، آتشکده، مساجد، حمام، روستا‌های تاریخی و همچنین تاسیسات گردشگری اقامتگاه‌های بومگردی و بقعه امامزاده اسماعیل از نوادگان حضرت ابوالفضل عباس وجود دارد که قدمت شهرستان فسا به قدمت تاریخ کهن ایران است که با آثار بر جامانده از ما قبل تاریخ در شهرستان فسا، به‌خوبی می‌توان تاریخ کهن ایران‌زمین را نظارگر بود.

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان فسا گفت: فسا به شهر گندم معروف است و در منطقه معتدل و نیمه‌خشک گرم، با دارا بودن پیشینه‌ای غنی از فرهنگ و تمدن، ۱۰ دانشگاه، موقعیت ترانزیتی ویژه، موقعیت شهری استراتژیک، جایگاه ویژه آن در تولید بخش کشاورزی و دانشگاهی باعث شده این شهر را یکی از شهر‌های پویا، سرزنده و پر رونق استان فارس و کشور تبدیل نام برد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهرستان اردل میزبان مسافران و گردشگران نوروزی
  • مسمومیت‌های غذایی در استان بوشهر افزایش یافت
  • اسکان بیش از ۵۰۰ نفر از مسافران نوروزی بردسکن در نیمه اول تعطیلات
  • اسکان بیش از ۵۰۰ نفر از مسافران نوروزی در بردسکن
  • افزایش ۲ برابری ورود گردشگران نوروزی به سردشت
  • استقبال از مسافران نوروزی در فسا
  • افزایش 27 درصدی سفرهای نوروزی به مهاباد
  • شهرستان خانمیرزا مقصد سفر مسافران و گردشگران نوروزی
  • ورود دادستان رودسر به موضوع آلودگی آب آشامیدنی
  • سر کشی و بازدید از محل اسکان مسافران نوروزی اندیمشک