Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@12:22:53 GMT

جزئیات آتش سوزی ساختمان نیمه کاره در کرج

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۱۴۳۲

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان-عباس وحیدی، رئیس سازمان آتش نشانی کرج گفت: یک ساختمان نیمه کاره ۷ طبقه در محدوده ایستگاه مترو کرج دچار حریق شد. در این حادثه به هیچ کس آسیبی نرسیده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

در همین زمینه: جزئیات آتش‌سوزی انبار پنبه در مولوی برچسب ها: آتش نشانی حریق.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آتش نشانی حریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۱۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در بلوار جمهوری‌اسلامی خبر داد.

ابراهیم بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان اظهار کرد: این حادثه امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در طبقه چهارم یک مجتمع هفت‌طبقه واقع در بلوار جمهوری‌اسلامی رخ داد و خوشبختانه به هیچ‌کس از ساکنان مجتمع آسیبی وارد نشده است.

وی در تشریح این حادثه افزود: حریق از طریق داکت در حال سرایت به واحدهای فوقانی بود و شرایط به نحوی بود که تمام واحدهای فوقانی مسکونی مجتمع در معرض حریق بوده و بیم گسترش قابل توجه آتش‌سوزی و تحمیل خسارات بسیار زیاد می‌رفت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان تصریح کرد: با برنامه عملیاتی استاندارد، حساب‌شده و دقیق، آتش‌نشانان با ورود به واحدهای در معرض آتش‌سوزی و نابودی، از خسارت بیشتر که استعداد تبدیل‌شدن آن به فاجعه‌ای عظیم وجود داشت، جلوگیری کردند.

وی ادامه داد: در این آتش‌سوزی که در یک مجتمع ٢١ واحدی به‌وقوع پیوست، آتش‌نشانان از دو ایستگاه آتش‌نشانی و با استفاده از سه دستگاه خودروی اطفایی و نجات به محل حادثه اعزام شدند و در شرایط بسیار سخت عملیاتی (دود و حرارت بسیار زیاد) که از طریق داکت‌های ساختمان در حال سرایت به دیگر واحدها بود، موفق به مهار آتش‌سوزی شده و از سرایت حریق به دیگر منازل مجتمع مسکونی و خسارت بیشتر جلوگیری کردند.

بابایی با اشاره به اینکه علت بروز این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در حال بررسی است، تأکید کرد: لازم است نکات ایمنی از سوی شهروندان به‌منظور پیشگیری از حوادث بیشتر جدی گرفته شود تا شاهد رخدادهای این‌چنینی نباشیم.

کد خبر 747046

دیگر خبرها

  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • مهارآتش‌سوزی درمجتمع مسکونی در کرمان
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • آتش سوزی و انفجار در اصفهان
  • برای ملاقات با اسکلت نیمه کاره!
  • انفجار و حریق در مغازه تولید رنگ و اسپری در خیابان معراج اصفهان