Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود ثمینی گفت: : با اعلام ستاد ملی کرونا چند شهرستان با تغییر وضعیت، از زرد به نارنجی تبدیل شده اند .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ ثمینی روز شنبه درحاشیه  اولین جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کروناکه  به ریاست دکتر روحانی و با حضور مسئولین و استانداران سراسر کشور برگزار شده بود ،اظهارکرد: با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا شهرستانهای خرم آباد، ازنا، الیگودرز و دورود با تغییر شرایط از زرد به نارنجی و شهرستان بروجرد به قرمز تبدیل شده‌اند که محدودیت های مطابق با این شرایط در شهرهای یاد شده اعمال خواهد گردید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: شرایط قبل از پایان سال، تجمعات در خریدهای ایام نوروز و از طرفی پایین آمدن سطح رعایت دستورالعمل های بهداشتی از مهمترین عوامل در بروز این تغییرات است .

ثمینی تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن ایام ماه مبارک رمضان مقرر شد قانون منع تردد های شبانه از ساعت ۲۱ با یک ساعت تاخیر و از ساعت ۲۲ در کشور اجرایی شود .

معاون استاندار لرستان خاطر نشان  کرد: در جلسه امروز با تصمیم ستاد ملی مصوب شد بخش خصوصی با استفاده از ارز نیمایی نسبت به واردات واکسن کرونا تحت نظارت وزارت بهداشت و درمان اقدام کند و در بحث تزریق به داوطلبان نیز این عمل با نظارت وزارت بهداشت و قیمت تمام شده صورت پذیرد .

ثمینی بیان کرد: هم استانی های محترم با لحاظ شرایط شکننده استان، از برگزاری هرگونه تجمع بخصوص در نیمه شعبان پرهیز کنند و نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی اقدام کنند

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بروجرد کرونا در ایران وضعیت زرد ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۱۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزئیات اعزام زائران لرستانی حج عمره به سرزمین وحی

مدیرکل حج و زیارت لرستان گفت: اولین کاروان حج عمرهT فردا پنجم اردیبهشت از بروجرد به سرزمین وحی اعزام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، سیدحمید مصطفایی اظهار کرد: اولین کاروان حج عمره لرستان در قالب یک کاروان با ظرفیت ۸۵ نفر از شهرستان بروجرد اعزام می‌شود.

وی افزود: از اواخر اردیبهشت اعزام زائران حج تمتع آغاز می‌شود و لرستان برای حج تمتع ۸ کاروان با ظرفیت هزار و ۲۱۰ نفر دارد.

مدیرکل حج و زیارت لرستان گفت: از این تعداد دو کاروان خرم‌آباد، دو کاروان بروجرد، یک کاروان کوهدشت، یک کاروان الیگودرز، یک کاروان سلسله و دلفان و یک کاروان نیز متعلق به شهرستان دورود است.

وی تصریح کرد: کاروان‌های تمتع از بیستم تا بیست‌وپنجم اردیبهشت عازم مدینه منوره می‌شوند، اما تاریخ دقیق اعزام کاروان لرستان هنوز مشخص نیست.

مصطفایی با بیان اینکه اعزام کاروان‌ها از طریق تهران و از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) انجام می‌شود، گفت: کلاس‌های آموزشی زائران توسط مسئولان کاروان‌ها نیز در حال انجام است.

کد خبر 747202

دیگر خبرها

  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • اولین کاروان از لرستان به حج عمره اعزام می‌شود
  • اعلام جزئیات اعزام زائران لرستانی حج عمره به سرزمین وحی
  • اعزام اولین کاروان حج عمره لرستان به سرزمین وحی
  • آوای خوش باران در بروجرد پیچید + فیلم
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد
  • اولین کاروان حج عمره لرستان پنجم اردیبهشت اعزام می‌شود
  • پیش‌ بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور / وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • پیش‌ ذبینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور / وضعیت قرمز در کرمان و یزد