Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان از خانواده شهید اسماعیل غلامی یار احمدی از شهدای ورزشکار ومدافع حرم لرستانی تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ امروز شنبه هفتم فروردین ماه، در سومین روز از هفته جوان ،حشمت الله امان الهی مدیرکل ورزش و جوانان استان به همراه مجید زهره ای معاونت جوانان اداره کل و سرهنگ داودی مسؤل بسیج ورزشکاران استان با حضور در منزل شهید مدافع حرم جوان  و ورزشکار اسماعیل غلامی یاراحمدی،با تقدیم اهدا لوح از خانواده این شهید عزیز تجلیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شهید اسماعیل غلامی‌یاراحمدی اهل خرم آباد ودانشجوی رشته کاردانی حرفه‌ای امداد و نجات شهری مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ورامین بیست و نهم آبان‌ماه سال ۹۸ در سوریه به شهادت رسید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهدای مدافع حرم امان الهی اسماعیل غلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۱۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، در این مراسم که با حضور حجت السلام افروغی امام جمعه سپیدان برگزار شد، ابتدا چند تن از روسای هیات‌های ورزشی شهرستان به بیان خواسته و مشکلات ورزشی در هیات‌ها پرداختند.

صفری رئیس اداره ورزش و جوانان سپیدان با بیان این که تمامی مقام‌های قهرمانی را مدیون زحمات روسای هیات‌های ورزشی هستیم، اظهارداشت: با توجه به توانمندی‌هایی که در سپیدان وجود دارد در بحث ورزش همگانی و ورزش قهرمانی اگر به همدلی برسیم آینده مثبتی پیشروی شهرستان است.

حجت الاسلام افروغی امام جمعه سپیدان هم با بیان این که در هر جامعه‌ای ورزش می تواند تمامی آیتم‌های سلامتی یک جامعه را تأمین کند، گفت: با توجه به کارنامه سپیدان در سال‌های گذشته به این نتیجه میرسیم که شهرستانمان در بحث ورزش قهرمانی استان و کشور توانمد ودارای استعداد است.

امام جمعه سپیدان گفت: تمامی مسئولان سپیدان باید تلاش کنند که ورزش شهرستان و قهرمانان آن به آینده‌ای روشن تر و پر افتخار‌تر دست یابند.

در پایان از تمامی روسای هیات‌های ورزشی شهرستان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

در شهرستان سپیدان ۲۳ هیات ورزشی مشغول به فعالیت هستند.

دیگر خبرها

  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی سپیدان
  • معاون توسعه ورزش بانوان : تمام قد از بانوان ورزشکار حمایت می‌کنیم
  • اشک و لبخند دختران ورزشکار خوزستانی در سالی که گذشت
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • راهپیمایی روز جهانی قدس پرشور تر از همیشه در سراسر لرستان برگزار می شود
  • تجلیل از ۵۰ ورزشکار قهرمان و مدال آور شهرستان مهر
  • تجلیل از ۵۰ ورزشکار قهرمان و مدال آور در شهرستان مهر