Web Analytics Made Easy - Statcounter

عاطفه رضایی پس از بازی مقابل هیأت فوتبال خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار کرد: بازی سختی مقابل تیم هیأت فوتبال خراسان رضوی داشتیم. این تیم بسیار قوی و دارای بازیکنان خیلی خوبی است.

سرمربی تیم فوتسان بانوان مس رفسنجان افزود: بچه‌های ما تا اواسط نیمه دوم خیلی خوب بازی کردند و تا ۸ دقیقه پایانی ۳ بر ۲ جلو بودیم اما در فاصله دو دقیقه ۲ گل دریافت کردیم و بچه‌ها بازی را وا دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی خاطرنشان کرد: اگرچه بچه‌ها خیلی خوب کار کردند اما در نهایت با ۸ گل خورده و ۳ گل زده بازی را واگذار کردیم، تیم خراسان رضوی ۴ بازیکن ملی‌پوش همراه داشت.

وی عنوان کرد: بازی بعدی ما با پارس‌آراء شیراز است که امیدواریم بچه‌ها با تمریناتی که انجام می‌دهند و روحیه بالاتر در این بازی حضور یابند.

رضایی در پایان متذکر شد: اگرچه روی کاغذ صعود نکنیم، اما لیگ را ادامه می‌دهیم.

به گزارش فارس، از هفته سوم دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور امروز تیم فوتسال مس رفسنجان در سالن ورزشی دانشگاه پیام نور میزبان هیأت فوتبال خراسان رضوی بود.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: عاطفه رضایی سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان هیأت فوتبال خراسان رضوی لیگ برتر فوتسال خراسان رضوی بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۱۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم

سرمربی تیم ملی فوتسال قرقیزستان گفت از بازیکنانش خواسته بدون استرس به مصاف ایران بروند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس برنات مولینا در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتسال قرقیزستان با تیم ملی ایران در یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های 2024 فوتسال آسیا گفت: برای بازی با ایران استراتژی خودمان را داریم. ایران تیم بسیار بزرگی است و می‌دانیم که مسابقه آسانی پیش رو نخواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: کاری که تا این مرحله کردیم، برای خیلی‌ها فراتر از انتظاری بود که از ما وجود داشت. از این دستاورد لذت می‌بریم و مسابقات را با تمرکز ادامه می‌دهیم.

تداوم بردهای تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا با شکست کویت

سرمربی تیم ملی فوتسال قرقیزستان با اشاره به برتری شاگردانش مقابل ژاپن گفت: بدون استرس و فشار برابر ژاپن بازی کردیم و همین را از بازیکنانم مقابل ایران خواسته‌ام. این کاری است که انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند / عکس