Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان، برخلاف سه روز گذشته کاری سرخ‌پوش شد و حدود یک درصد افت کرد. همچنین «فولاد» بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۳,۹۲۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷درصد کاهش یافته است. همچنین ۷۶میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران دست به دست شد. این نماد روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۴,۰۶۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «فولاد» حدود ۱۰۷میلیارد تومان ثبت شد. همچنین ۸۱درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و ۱۹درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۶۴میلیون برگه سهم (۸۵درصد) را افراد حقیقی و تعداد ۱۱میلیون سهم (۱۵درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

«فولاد» امروز متعادل معامله شد. سهام فولاد در ابتدای معاملات تا قیمت ۱۴۳۰تومان نیز معامله شد. پس از آن در قیمت‌های پایین‌تر خرید و فروش شد و در انتها معاملات به حدود ۱۳۹۰تومان رسید.

برای مشاهده تصویر در ابعاد اصلی روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین روش عرضه‌های اولیه بورس در سال ۱۴۰۰ تغییر می‌کند سرمایه‌گذاران کدام بازار در سال۹۹ بیشترین سود نصیبشان شد؟/ ثبت کمترین بازدهی برای دلار بسته خبری اولین هفته سال ۱۴۰۰/ از تغییر روش عرضه‌های اولیه تا توصیه به سهامداران خرد اولین روز کاری۱۴۰۰ با رشد شاخص کل همراه بود/ نمای پایانی بورس(۷فروردین) اولین روز کاری بازار سرمایه در سال ۱۴۰۰ چگونه خواهد بود؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شرکت فولاد مبارکه اصفهان فولاد سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان فولاد بورس فولاد مباركه اصفهان برجام فولاد مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۲۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر پروازتان لغو شده بخوانید

شرکت هواپیمایی آسمان با انجام برنامه‌ریزی های لازم برای پروازهای جایگزین و باتوجه به اولویت‌های اعلام شده، بدون دریافت هیچ هزینه اضافه نسبت به خدمت رسانی به مسافران پروازهای ابطال شده صبح جمعه و انتقال آنان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مقاصد پروازی اقدام می‌کند.   به گزارش ایرنا، روابط عمومی هواپیمایی آسمان، کاپیتان "حسن قاسمی" مدیرعامل این هواپیمایی در حاشیه بازدید از مرکز کنترل عملیات و دیسپچ هواپیمایی آسمان دستورات لازم برای ارائه خدمات شایسته به مسافران را صادر کرد.   وی با اشاره به شرایط پیش آمده اخیر که منجر به لغو برخی از پروازهای صبح روز جمعه شد، اعلام کرد: این شرکت ضمن همکاری و همراهی کامل با برنامه های ابلاغی سازمان هواپیمایی کشوری، همه ظرفیت های خود را به کار گرفته است تا ضمن برقراری مجدد پروازها رضایت حداکثری مسافران جلب شود.   مدیرعامل هواپیمایی آسمان تاکید کرد: وجه بلیت مسافرانی که پرواز آنان به دلایل شرایط اخیر باطل شده است و مسافر از قصد انصراف از انجام پرواز را دارد بدون کسر جریمه به ایشان عودت داده خواهد شد.   وی درباره برنامه شرکت هواپیمایی آسمان برای مسافرینی که قصد انجام سفر دارند، گفت: این شرکت برنامه‌ریزی های لازم برای پروازهای جایگزین را انجام داده و با توجه به اولویت های اعلام شده بدون دریافت هیچ هزینه اضافه نسبت به خدمت رسانی به مسافران پروازهای ابطال شده صبح جمعه اقدام کرده و مسافران در کوتاه ترین زمان ممکن به مقاصد پروازی منتقل خواهند شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اگر پروازتان لغو شده بخوانید
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • تقدیر باشگاه سپاهان از تیم فوتبال و حمایت هواداران
  • توجه اهالی بازار سرمایه به نقدشوندگی و حمایت از شاخص‌ساز‌ها جلب شد
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • شاخص بورس ۶ هزار واحد رشد کرد
  • قیمت طلا و سکه کاهش یافت
  • شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز 6 هزار واحد رشد کرد
  • معامله ۵۳ میلیارد کیلووات‌ساعت برق توسط بخش خصوصی در بورس انرژی
  • معامله ۵٣ میلیارد کیلووات ساعت برق توسط بخش خصوصی در بورس انرژی