Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، صرافی‌های بانکی در نخستین روز هفته دوم فروردین هر دلار آمریکا را حدود ۲۴ هزار و ۷۰۰ تومان می‌فروشند و بین ۲۴ هزار و ۱۵۰ تا ۲۴ هزار و ۳۰۰ تومان می‌خرند. قیمت فروش و خرید هر یورو در صرافی‌های بانکی هم به ترتیب ۲۸ هزار و ۶۶۳ تومان و ۲۸ هزار و ۹۶ تومان است. یورو در بازار آزاد ۲۸ هزار و ۹۰۰ تومان فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازار طلا هم هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید در روز شنبه ۷ فروردین ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تا ۱۱ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان قیمت خورد که نسبت به آخرین قیمت سال ۹۹ تقریبا ثابت مانده است. هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم با ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد و قیمت نیم‌سکه ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی هم ۲ میلیون و ۴۶۵ هزار تومان است.

کد خبر 592046 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی سکه - قیمت دلار آمريكا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ارز بازار داخلی سکه قیمت دلار آمريكا هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۲۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۸ فروردین ۱۴۰۳

برآورد می‌شود سطح قیمت‌ها در بازار فردا نیز به همین صورت نوسانی باشد احتمال اینکه تغییرات زیادی را در بازار فردا داشته باشیم کمی بعید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز طلا حدود ۳۰ هزار تومان در هر گرم نسبت به روز گذشته کاهش یافت، انس طلا نیز حدود ۳۰ دلار افزایشی یافت، دلار نسبت به روز گذشته حدود ۳۰۰ تومان کاهش قیمت داشت.

برآورد می‌شود سطح قیمت‌ها در بازار فردا نیز به همین صورت نوسانی باشد احتمال اینکه تغییرات زیادی را در بازار فردا داشته باشیم کمی بعید است.

نگاهی به سطح قیمت‌ها در بازار روز جاری:

گرم ۱۸ تهران: ۳,۲۳۲,۰۰۰ تومان

انس طلا: ۲,۱۹۶ دلار

مظنه تهران: ۱۴,۰۰۰ تومان

انس نقره: ۲۴.۸۶ دلار

دلار: ۶۰,۹۵۰ تومان

یورو: ۶۵,۶۰۰ تومان

درهم: ۱۶,۲۹۰ تومان

ربع سکه: ۱۴,۲۰۰,۰۰۰ تومان

نیم سکه: ۲۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان

سکه طرح جدید: ۳۸,۹۰۰,۰۰۰ تومان

سکه طرح قدیم: ۳۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان

سکه یک گرمی: ۶,۹۰۰,۰۰۰ تومان

کد خبر 739454

دیگر خبرها

  • پیش بینی قیمت دلار ۹ فروردین ۱۴۰۳ / تنور قیمت دلار داغ شد
  • قیمت واقعی دلار اعلام شد/ تا یک ماه دیگر نرخ دلار به این عدد می‌رسد
  • پیش بینی قیمت دلار ۸ فروردین ۱۴۰۳/ ترمز دلار کشیده شد؟
  • پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • این بازار گزینه مهم سرمایه‌گذاران در سال ۱۴۰۳!
  • خواهر و برادر کرمانی با عیدی‌های خود دو زندانی را آزاد کردند
  • قیمت طلا سقوط کرد/ آخرین قیمت ها در بازار طلا و سکه
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۷ فروردین ماه
  • بازار خودرو قابل پیش‌بینی نیست
  • سقوط قیمت طلا / آخرین قیمت‌ها از بازار طلا ۶ فروردین ۱۴۰۳