Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@03:35:22 GMT

کرج در وضعیت نارنجی کرونا/ تغییر ساعت ممنوعیت تردد به ۲۲

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۲۶۱۷

کرج در وضعیت نارنجی کرونا/ تغییر ساعت ممنوعیت تردد به ۲۲

به گزارش خبرگزاری مهر، عزیزالله شهبازی در حاشیه شصت و دومین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که روز شنبه به ریاست رئیس جمهور و با حضور استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به اینکه البرز نیز در سیر صعودی شیوع کرونا قرار گرفت، افزود: البرز معبر تردد مسافران ۱۴ استان کشور و این امر شرایط را حساس‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی نیز با حجم بالای تردد از محورهای مواصلاتی استان مواجه بودیم، تصریح کرد: مردم استان و به‌ویژه اصناف همواره با مصوبات ستادهای ملی و استانی کرونا همراهی لازم را داشته‌اند ولی با توجه به شرایط موجود نیاز است که این همراهی بیشتر شود.

استاندار البرز بیان کرد: بر اساس اعلام سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا علیرغم مدیریت خوبی که در استان صورت گرفته، شهرستان کرج از وضعیت زرد به نارنجی و شهرستان طالقان از وضعیت آبی به شرایط زرد رسیده است.

وی با بیان اینکه سایر شهرستان‌های استان در وضعیت زرد قرار دارند، گفت: امید است با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از حضور در اجتماعات و دورهمی ها بتوانیم این سیر را متوقف کنیم.

شهبازی افزود: حدود ۱۴ ماه است که با این ویروس منحوس مقابله می‌کنیم و در این مدت فعالیت و عملکرد البرز همواره مورد تقدیر مسئولان ملی بوده است چراکه البرز مستعد بحران در این حوزه بود. بر این اساس با توجه به اینکه شهرستان کرج در وضعیت نارنجی قرار گرفت تمامی محدودیت‌های این شرایط اعمال می‌شود تا چرخه شیوع با صعود غیرقابل کنترلی مواجه نشود.

وی با بیان اینکه طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا اعمال محدودیت ترددهای شبانه از ساعت ۲۱ به ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد تغییر یافت، متذکر شد: در این وضعیت منع ورود و خروج و جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی نیز اجرایی می‌شود.

کد خبر 5176622

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار البرز ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا تردد وسایل نقلیه مسافران نوروزی خطبه های نماز جمعه گرگان سانحه تصادف گردشگری تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نوروز بوشهر اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۲۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران

فرمانده پلیس راه استان مازندران، گفت: محدودیت‌های ترافیکی تا شنبه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سرهنگ یدالله جهان‌تاب با تاکید بر اینکه مرکز مدیریت راه‌های کشور برخی محدودیت‌ها را در محورهای مازندران اعمال کرده‌ است، اظهار داشت: محدودیت‌های ترافیکی از 29 فروردین آغاز شده و تا شنبه یکم اردیبهشت 1403 در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

وی درباره محدودیت‌های اعلام شده پلیس راه افزود: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 29 فروردین‌ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه یکم اردیبهشت‌ماه از محور‌های هراز، کرج - چالوس، محور تهران - سمنان، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

فرمانده پلیس راه استان مازندران بیان کرد: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

جهان‌تاب تصریح کرد: محدودیت‌ها در محور کندوان نیز اعمال می‌شود به‌گونه‌ای که محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در محور مذکور از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 31 فروردین‌ماه اعمال می‌شود و از ساعت 14 آزادراه تهران - شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرو  به مقصد چالوس انجام می‌شود.

فرمانده پلیس راه مازندران عنوان کرد: از ساعت 15 از ابتدای پل زنگوله انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس انسداد به صورت کامل خواهد بود و  از ساعت 17 از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه اجرا می‌‌شود و همچنین از ساعت 24 طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

وی یادآور شد: تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد است.

جهان‌تاب با تاکید بر اینکه تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت 12 از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است، خاطرنشان کرد: در محور هراز در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز جمعه مورخ 1403/01/31 به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.

فرمانده پلیس راه مازندران همچنین درباره محدودیت وسایل نقلیه سنگین به استثناء حاملین موادسوختی ویا فاسدشدنی گفت: در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

وی افزود: در محور هراز تردد کلیه تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع می‌باشد و  تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 29 فروردین و همچنین از ساعت 6 تا 24 روز‌های پنجشنبه و جمعه 30 و 31 فروردین از محور هراز ممنوع خواهد بود.

وی با توصیه به رانندگان برای رعایت جوانب احتیاط تاکید کرد: رانندگان با سرعت مطمئنه در جاده‌های مازندران برانند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران
  • واکنش فرودگاه امان به ممنوعیت پرواز عراق - ایران
  • تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت هوای ۳ شهر بر مدار نارنجی ثبت شد / پاک‌ترین هوا سهم زاهدان است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۳۱ فروردین / تردد روان در محورهای شمالی
  • ممنوعیت تغییر کاربری اراضی حاصلخیز کشاورزی
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • لغو پرواز درسیستان وبلوچستان،بدلیل وضعیت جوی
  • دستور استاندار البرز برای مقابله جدی با زمین‌خواری