Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صبح شنبه در دیدار محمد عظیمی پناه مدیر کل امور استان‌های وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی با استاندار قم علیرضا ارجمندی به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان قم معرفی شد.

بهرام سرمست در این مراسم امانتداری، پاکدستی و تعهد را از ویژگی‌های ضروری برای مسئولیت در نظام جمهوری دانست و گفت: مدیریت استان نیز از مسئولانی که در پیشبرد برنامه‌های دولت اهتمام داشته باشند حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جایگاه زیارتی استان قم گفت: ایجاد زیرساخت‌های لازم برای افزایش ماندگاری زائرین یکی از مهمترین برنامه‌هایی است که باید مورد اهتمام دستگاه‌های زیربط قرار داشته باشد.

سرمست با اشاره به اولویت توسعه‌ی مناطق گردشگری در استان قم در راستای توسعه‌ی مناطق روستایی قم افزود: با توجه به تجربیات سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی قم، امیدواریم توجه به زیرساخت‌های گردشگری به صورت ویژه در دستور کار قرار بگیرد.

کد خبر 5176651

منبع: مهر

کلیدواژه: قم مراسم معارفه میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری قم ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا تردد وسایل نقلیه مسافران نوروزی خطبه های نماز جمعه گرگان سانحه تصادف تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نوروز بوشهر گردشگری اردبیل میراث فرهنگی استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۲۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر از صداوسیما برای سریال «نون‌خ» / موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد

عزت‌الله ضرغامی صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیأت دولت، گفت: جا دارد از سازمان صداوسیما به‌خاطر انعکاس خوب در حوزه صنایع دستی و سنت‌های بومی مردم در سریال نون خ تشکر کنم. در نمایش دادن سبک زندگی مردم و برنامه‌های محلی و سنتی و ترویج این زندگی پاک خیلی موفق بودند. تصور من این است که اگر اینها به صورت فیلم‌های کوتاه دربیاید، در حوزه تولید شادی و روحیه برای مردم، می‌تواند خیلی موثر باشد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره مقایسه موزه ملی با موزه لوور گفت: از من در مورد قیمت بلیط‌ها سوال شده بود و من گفتم رقم ۳۰ هزار تومان که سال‌ها تغییر نکرده بود، رقمی بسیار پایین و از همه دنیا ارزان‌تر است. حتی من گفتم که نمی‌خواهیم خودمان را با موزه لوور مقایسه کنیم که ۲۲ یورو و معادل ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

وی ادامه داد: خدمات خاصی در موزه لوور داده نمی‌شود و تقریبا همه موزه‌ها شبیه هم هستند و ما کارشناسان خیلی خوبی داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری میراث و گردشگری

دیگر خبرها

  • تقویت و توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید
  • گردشگری و صنایع دستی،‌ مردمی‌ترین نوع اقتصاد است
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • تکمیل زیرساخت‌های محافظت از غار باستانی زل هستیجان
  • رسیدگی به بحث فرونشست از برنامه‌های اصلی وزارت میراث فرهنگی است
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • تشکر از صداوسیما برای سریال «نون‌خ» / موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز
  • سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد