Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - به منظور اجرای منویات مقام معظم رهبری در سال تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها؛ باحضور سرپرست و اعضای هیأت مدیره،معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی در نخستین گام، در قالب هفت گروه کاری اقدام به بررسی مشکلات و موانع واحدهای تولیدی-صنعتی منطقه نمودند.
به منظور اجرای منویات مقام معظم رهبری در سال تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها؛ باحضور سرپرست و اعضای هیأت مدیره،معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی در نخستین گام، در قالب هفت گروه کاری اقدام به بررسی مشکلات و موانع واحدهای تولیدی-صنعتی منطقه نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این برنامه کاری سرپرست و اعضای هیأت مدیره و معاونین سازمان بهمراه مدیران مربوطه با حضور در 14 واحدی که با برخی مسائل دست به گریبان بودند ضمن برگزاری نشست تخصصی با مدیران شرکت های مزبور، از کارخانه ها دیدار کردند.
براساس برنامه تنظیم شده مسائل و مشکلات در حوزه اجرای قانون مناطق آزاد و برخی ناهماهنگی ها در امور مرتبط با تسهیل فرایندهای تأمین مواد اولیه و صدور کالا،احصاء و دسته بندی شد تا بعد از طرح در کارگروه تولید،پشتیبانی و مانع زدایی های منطقه، به منظور پیگیری و رفع آن مسائل، در کارگروه استانی مطرح می شود.
بنابراین گزارش بعد از اعلام شعار سال 1400 از سوی مقام معظم رهبری، در نخستین جلسه شورای اداری سازمان، رویکرد سازمان منطقه آزاد انزلی،اجرای این راهبرد تعیین شده و در همین راستا برنامه هایی جهت پشیبانی بیشتر از واحدهای تولیدی،دانش بنیان و سرمایه گذاران منطقه با تکیه بر ظرفیت های قانون مناطق آزاد تهیه گردید و در راستای رفع برخی موانع نیز کارگروهی با حضور معاونین و مدیران منطقه و مدیران دستگاه های اجرایی استان گیلان تشکیل می شود تا علاوه بر تحقق شعار سالجاری، زمینه رونق روز افزون فضای کسب و کار در منطقه و به تبع آن استان گیلان مهیا گردد و با اجرای بسته های حمایتی-تشویقی شرایط لازم جهت افزایش ظرفیت های صادراتی در بازارهای منطقه ای فرآهم می شود، موضوعی که بهمراه خود اشتغالزایی و درآمدزایی ارزی بیشتر را بهمراه خواهد داشت.
روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد انزلی واحدهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۳۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ استاندار همدان در دومین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان افزود: در سال ۱۴۰۲ با برگزاری ۹۶ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و به همت دولت مردمی و انقلابی ایران قوی یک‌هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی در بخش‌های مختلف از مصوبات این ستاد برخوردار شدند.

علیرضا قاسمی فرزاد تأکید کرد: با پیگیری‌های انجام شده بیش از ۹۰ درصد مصوبات این ستاد نیز تاکنون به مرحله اجرا رسیده است.

او تصریح کرد: در دومین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سه پرونده مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

استاندار همدان گفت: ۲ پرونده درخواست امهال در پرداخت بدهی تسهیلات بانکی را داشتند که مقرر شد در فرصت مناسب بدهی بانکی را تسویه کنند.

قاسمی فرزاد افزود: یک پرونده مربوط به بازبینی فنی و تعمیرات اساسی واحد تولیدی اسید بود که برای این اقدام نیاز به سوخت جایگزین داشت و مصوب شد سوخت جایگزین تحویل این واحد تولیدی شود.

 

 

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو
  • وعده سازمان بازرسی منطقه ۳ برای رفع مشکلات تولیدکنندگان
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • مدیران اجرایی استان بوشهر باید در میدان حضور داشته باشند
  • اجرای طرح «نفوذ دانش در واحدهای تولیدی کشاورزی» در استان فارس
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد
  • مدیران عمرانی و شهرداری کرمانشاه برای حل مشکلات مردم به خط شدند