Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا از تغییر ساعت محدودیت‌های شبانه از ساعت ۲۱ به ساعت ۲۲ خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزای دانشجو، سردار تیمور حسینی گفت: بنا بر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا شهر‌های تهران و کرج هم در وضعیت نارنجی قرار گرفتند و خروج پلاک‌های بومی و ورود پلاک‌های غیربومی به این شهر‌ها ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با توجه به شرایط ویژه‌ای که تهران و کرج دارند این دو شهر مثل قبل یکپارچه در نظر گرفته شده اند بنابراین تردد بین تهران و کرج مانعی ندارد.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا تاکید کرد: به طور دقیق محدودیت‌های ورود به شهر‌های قرمز و نارنجی و سفر از آن‌ها اعمال خواهد شد و سرپیچی از آن‌ها هم مشمول جریمه می‌شود.

سردار حسینی افزود: افراد متخلف در شهر‌های قرمز یک میلیون تومان و شهر‌های نارنجی هم ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

وی درباره تغییر ساعت تردد شبانه گفت: بر اساس آخرین مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا با توجه به تغییر ساعتی که از اول فروردین ایجاد شد؛ از امشب شروع محدودیت تردد‌های شبانه از ساعت ۲۱ به ساعت ۲۲ تغییر خواهد کرد. یعنی شروع محدودیت‌های ما از ساعت ۱۰ شب و خاتمه آن ساعت ۳ بامداد خواهد بود و این محدودیت شامل همه شهر‌های آبی، زرد، نارنجی و قرمز در سطح کشور می‌شود.

جانشین رئیس پلیس راهور درباره تردد خودرو با پلاک غیربومی در پایتخت گفت: برخی افراد در تهران شاغل هستند و متأسفانه هنوز اقدام به تعویض پلاک خودرویشان نکردند و هنوز با پلاک شهر‌های سابق در حال تردد هستند، این خودرو‌ها برای تردد در سطح شهر تهران مشکلی ندارند و جریمه نمی‌شوند.

سردار حسینی در پایان گفت: برخی دیگر که در تهران ساکن یا شاغل هستند و خودروهایشان پلاک غیربومی دارند، اما اکنون در خارج از تهران هستند برای برگشت به این شهر می‌توانند سند و یا مدرکی دال بر اشتغال و اسکان در این شهر نشان دهند و وارد شهر شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محدودیت شبانه تهران پلاک غیربومی ستاد ملی مبارزه با کرونا پلیس راهور تهران و کرج تغییر ساعت شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۳۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر؛ دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد. مطابق اعلام قبلی، جهت برقراری نظم و امنیت، ورود تمامی دانشجویان در روزهای ذکر شده به پردیس اصلی دانشگاه ممنوع است.

در صورت ضرورت، تردد دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا، فقط از طریق مکاتبه رییس دانشکده مربوطه با مدیریت حراست دانشگاه و صرفا برای موارد بسیار اضطراری امکان‌ پذیر خواهد بود.

دانشجویانی که در روز پنچشنبه در ساختمان آموزش آزمون میان‌ترم دارند، صرفا از طریق دربهای ورودی پردیس شمالی دانشگاه (گیت بن‌بست تیموری و گیت کنار آسانسور پارکینگ) امکان تردد به ساختمان آموزش را دارند و پل عابر مابین پردیس شمالی و پردیس اصلی بسته خواهد بود.

کد خبر 6086307

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • لزوم ضابطه‌مند کردن داشتن معاینه فنی تهران برای تردد در پایتخت 
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد