Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون فوتبال در تمرین تیم ملی حاضر شد.

شهاب‌الدین عزیزی خادم در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت:

سال نو، ایام شعبانیه و میلاد باسعادت ولی عصر (عج) را خدمت همه عزیزان تبریک می‌گویم. مباحث ما درخصوص تیم ملی و شرایطی بود که این تیم با آن دست و پنجه نرم می‌کند. تیم ملی متعلق به همه است و در داخل و خارج از کشور، همه عاشق این تیم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مسئله مربوط به میزبانی تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی قطر را مربوط به گذشته دانست و گفت:

ما از همه پتانسیل خود استفاده می‌کنیم و به دنبال راهی برای برون‌رفت از این چالش و ظلمی هستیم که بر فوتبال ایران مترتب شده است. این کار هم در بخش دیپلماتیک، هم از طریق مراجع مرتبط، هم خودم و هم تیم همکار حقوقی ما با قوت پیگیری می‌شود و امیدوارم این حقانیت به فوتبال ملی برگردد.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه میزبانی تیم‌های ملی با لیگ قهرمانان آسیا متفاوت است، خاطرنشان کرد:

میزبانی حق تیم ملی ماست و شرایط آن با میزبانی لیگ قهرمانان آسیا تفاوت دارد. لیگ قهرمانان اسپانسرهای متعددی دارد و نوع برخورد متفاوت است. متأسفانه این اتفاق از قبل بر فوتبال ایران مترتب شده و درگیر آن هستیم. ما از تمام ظرفیت‌های خود استفاده می‌کنیم و دفاع از حقانیت فوتبال را حق قانونی و منطقی خود و مردم عزیزمان می‌دانیم.

عزیزی خادم با اشاره به نشست خود با رئیس AFC بیان کرد:

جلسه‌ای با شیخ سلمان برنامه‌ریزی شده که منتظر جواب نهایی هستیم. مکاتبات نشان می‌دهد شیخ سلمان در جریان واگذاری میزبانی به بحرین نبوده و دبیرکل AFC این کار را انجام داده است. به دوستان گفتیم زمان زیادی برای جلسه میان فدراسیون فوتبال و AFC برای تحکیم روابط داریم. قرار است جلسه‌ای برگزار شود و آنچه مهم است، میزبانی و دفاع از حقوق به‌حق فوتبال ایران و کشورمان است.

وی با اشاره به تلاش‌های تیم حقوقی فدراسیون فوتبال تصریح کرد:

دکتر رفیعی بخش زیادی از کار را راهبری می‌کند و از تمام ظرفیت‌های وزارت امور خارجه، دولت و مجلس استفاده شده است. پس از میزبانی، پرونده ویلموتس میراث بدی بوده که تیم حقوقی بسیار قدرتمندی با حضور وثوق احمدی، رفیعی و براتی برای آن تشکیل شده و جلسات متعددی داریم. این میراث بد برای فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش، وزارت رفاه، فیفا و نتایج تیم ملی گرفتاری ایجاد کرده و امیدواریم گام به گام برای حل این مشکلات قدم برداریم.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران با ابراز امیدواری از اینکه آنچه که حق فوتبال ملی است، به کشورمان بازگردد، اظهار داشت:

نتیجه تجدید نظر در پرونده ویلموتس تا پایان اردیبهشت می‌آید و ما پیگیر میزبانی هم هستیم. امید فراوان داریم که این حق تضییع شده به فوتبال و ملت ایران بازگردد. از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرده و از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنیم. ده‌ها روزمرگی بر فوتبال ایران حاکم بوده و امیدوارم این فضای بی‌ساختاری و بی‌برنامگی را برای همه باز کنیم.

عزیزی خادم در ادامه بیان کرد:

در برنامه‌ها و در مذاکرات با فوتبالی‌ها به این اشاره کردم که درهای فدراسیون فوتبال به روی افراد متبحر، اسطوره‌ها و فوتبالیست‌های خوب باز است. دست آنها را به گرمی می‌فشاریم و از همه می‌خواهیم در جایی که مشکل داریم، همه بیایند کمک کنند. فدراسیون فوتبال تحمل خود را بالا می‌برد و شتاب‌زده عمل نمی‌کند. تلاش می‌کنیم در انتخاب‌ها مشورت‌پذیر باشیم. تلاش و خط قرمز ما این است که در هیچ انتخابی توصیه‌پذیر نخواهیم بود.

اخبار داغ 

دعوایی که می تواند آبروی فوتبال ایران را در فیفا ببرد | خطرناک تر از 15 تیمی شدن لیگ برتر! ماشین سازی مقابل گل گهر بازی نکند هم از لیگ برتر کنار گذاشته نمی شود! ریحانه پارسا در کلیپ بعدی ساسی مانکن / ریحانه پارسا جایگزین الکسیس + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت دور و نزدیک فوتبال؛ 10 بازیکنی که پیش از فوتبالیست شدن نیز ثروتمند بوده اند (دوبله اختصاصی) درخواست 180 میلیون یورویی دورتموند برای هالند؛ تنها 10 باشگاه اروپایی توان خرید او را دارند 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فوتبال ایران عزیزی خادم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۳۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد تیم ملی ایران برابر کویت در نیمه اول/ افغانستان در آستانه حذف

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا امروز دوشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف کویت رفت که نیمه اول این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

گل‌های تیم ملی در این نیمه را علی اکرمی، سالار آقاپور و سعید احمدعباسی به ثمر رساندند.

شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه سعید مؤمنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، بهروز عظیمی و سالار آقاپور به میدان رفتند. باقر محمدی، علی خلیل‌وند، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده‌، مهدی کریمی، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند.

نیمه اول

تیم ملی ایران در این دیدار هم همچون دیگر دیدارهای این دوره از مسابقات بازی را تهاجمی آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت و کویت هم همانطور که پیشبینی می‌شد با دفاع فشرده در یک سوم دفاعی تلاش کرد مانع از فرو ریختن دروازه شود.

اما مقاومت کویتی‌ها ۸ دقیقه بیشتر طول نکشید و علی اکرمی شوت قدرتمندی را به سمت دروازه حریف شلیک کرد و توپ پس برخورد با مدافع کویتی و تغییر مسیر وارد دروازه شد تا ملی پوشان ایران یک بر صفر پیش بیفتند.

در دقیقه ۱۳ یک بار دیگر حملات ایران به نتیجه رسید و ضربه سعید احمدعباسی در بین راه باز هم به مدافع کویت برخورد کرد و توپ وارد دروازه شد.

در ادامه این دیدار هم کویت همچنان در خط دفاعی خود حضور داشت و چشم به ضد حملات بود اما هوشیاری بازیکنان تیم ایران مانع از به نتیجه رسیدن حملات حریف شد تا این نیمه در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به پایان برسد.

افغانستان در آستانه حذف

در دیگر دیدار این گروه که به طور همزمان برگزار می‌شود تیم‌های افغانستان و بحرین به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود بحرین به اتمام رسید.

در جدول رده بندی این گروه، ایران با ۶ امتیاز صدرنشین است و کویت با ۴ امتیاز در رده دوم قرار دارد. افغانستان با یک امتیاز و بحرین بدون امتیاز سوم و چهارم هستند. افغانستان برای آنکه بتواند به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند باید برابر بحرین با تفاضل گل حداقل یک گل به برتری برسد و در سوی دیگر ایران بتواند کویت را با اختلاف حداقل ۲ گل شکست دهد.

کد خبر 6085753

دیگر خبرها

  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ ۵ (فیلم)
  • برد تیم ملی ایران برابر کویت در نیمه اول/ افغانستان در آستانه حذف
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد (عکس)
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)