Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@22:28:16 GMT

ساعت منع تردد در اصفهان تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۴۰۶۳

ساعت منع تردد در اصفهان تغییر کرد

شروع محدودیت های شبانه از ساعت از ساعت 22 آغاز شده و تا ساعت 3 بامداد ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ براساس آخرین مصوبات ستاد کرونا در اصفهان از امشب (هفتم فروردین) شروع محدودیت های شبانه از ساعت از ساعت 22 آغاز شده و تا ساعت 3 بامداد ادامه خواهد داشت.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان کرونا کرونا در اصفهان منع تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۴۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جوی زنجان ناپایدار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، الهام نجفی  افزود:‌ در این شرایط جوی انتظار رگبار محلی، رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید در برخی نقاط استان وجود دارد که این وضعیت فردا /دوشنبه/ نیز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه میزان بارش ها در استان قابل توجه نخواهد بود، یادآور شد: هشدار سطح زرد هواشناسی برای استان به سبب ماهیت رگباری این بارش ها و وقوع رعد و برق صادر شده است.

نجفی اظهار داشت: بر همین اساس احتمال آبگرفتگی برخی معابر، جاری شدن روان آب ها و سیلابی شدن برخی مسیل ها وجود دارد که هم استانی ها باید از تردد و توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و حضور در ارتفاعات اجتناب کنند.

وی با بیان اینکه طی روزهای آینده دما با شیب ملایمی کاهش خواهد یافت، گفت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۱ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت سه درجه خنکتر شده است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۶ و ۲۵ درجه، ابهر ۹ و ۲۴، خرمدره ۹ و ۲۳ درجه، آب‌بر ۱۳ و ۲۰ درجه، قیدار هفت و ۲۱ درجه، سلطانیه چهار و ۲۲ درجه و ماهنشان ۱۰ و ۲۶ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر طی ۱۲ ساعت مستقر هستند.

داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد
  • شرایط جوی زنجان ناپایدار می‌شود