Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@14:11:01 GMT

تضمین خوان لاپورتا به ستاره بدشانس بارسلونا

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۴۳۲۴

تضمین خوان لاپورتا به ستاره بدشانس بارسلونا

خوان لاپورتا روز گذشته با آنسو فاتی ستاره مصدوم و بدشانس بارسا دیدار کرد و به او روحیه داد.

به گزارش "ورزش سه"، 17 آبان بود که آنسو فاتی ستاره 18 ساله بارسلونا مصدوم شد.

فاتی یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا در فصل جاری بود و در واقع بعد از روی کار آمدن رونالد کومان به یکی از مهره‌های اصلی بلوگرانا تبدیل شد؛ اما یک بدشانسی بزرگ باعث شده که این پدیده اسپانیایی چند ماه به دور از میادین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

آنسو فاتی در جریان نیمه اول بازی بین دو تیم بارسلونا و رئال بتیس دچار مصدومیت شد و در بین دو نیمه جای خود را به لیونل مسی داد. پس از مسابقه باشگاه بارسلونا به شکل رسمی اعلام کرد که فاتی دچار پارگی از ناحیه مینیسک شده و باید تحت عمل جراحی قرار گیرد. دو روز بعد او جراحی شد و پزشکان دوری 4 ماه را برایش پیش بینی کردند.

 

 

 

 

در حالی که به نظر می رسید فاتی بتواند خود را به بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر پی اس جی برساند، این اتفاق رخ نداد و او ژانویه گذشته برای دومین بار مینیسک زانویش را جراحی کرد.

در مصدومیت مینیسک زانو، پس از سه ماه بازیکن باید بدون مشکل به کار با توپ بپردازد ولی فاتی پس از نخستین تمرینات با توپ، زانویش متورم شد و ماه ژانویه زیر نظر دکتور کوگات در بارسلونا برای دومین بار حراحی شد تا مشکلات پیش آمده برطرف شود.

 

 

 

 

دو هفته پیش موندودپورتیوو گزارش داد که فاتی هنوز شرایط پا به توپ شدن را ندارد و به جای اواخر مارس( دو هفته دیگر) بازگشتش باز هم به تاخیر خواهد افتاد. فاتی امیدوار است بتواند هفته اول ماه آوریل بارسلونا را همراهی کند.

در همین ارتباط چند روز پیش رادیو کاتالونیا گزارش نگران کننده ای را در رابطه با فاتی منتشر کرده است. رادیو کاتالونیا مدعی شده روند ریکاوری این بازیکن خوب پیش نرفته و ممکن است او مجددا تحت عمل جراحی قرار گیرد و فصل برایش به اتمام برسد.
همچنین برخی منابع ادعای عجیبی را مطرح کرده  و می گویند مصدومیت پدیده جوان بارسا به گونه ای است که امکان دارد ادامه فوتبال او را  تحت تاثیر قرار دهد.

 

 

 

 

خوان لاپورتا رئیس جدید باشگاه بارسلونا روز گذشته بازدیدی از کمپ ورزشی باشگاه داشت و فرصت را غنیمت شمرد تا با آنسو فاتی خصوصی دیدار کند. لاپورتا که بسیار نگران وضعیت فاتی است، به او گفت که باشگاه از هر تصمیمی که او بگیرد حمایت خواهد کرد و اینکه تداوم حضور او در بارسا تضمین شده است.

فاتی نیز در این ملاقات ابراز امیدواری کرد که مجبور به جراحی نشود و بتواند با فیزیوتراپی به شرایط ایده آل برگردد. لازم به ذکر است که در صورت جراحی این بار دکتر کاگوت مسئول نخواهد بود و یک پزشک فرانسوی در شهر لیون به نام برنارد کوتت کار جراحی را انجام خواهد داد.

 

بازیکنان آنسو فاتی آنسو فاتی لاپورتا بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بازیکنان آنسو فاتی آنسو فاتی لاپورتا بارسلونا آنسو فاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۴۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد

نظر ژاوی تغییر کرد؛ او در بارسلونا می‌ماند

طرفداری | در یک کنفرانس خبری که با حضور سران بارسلونا برگزار شد، خوان لاپورتا اعلام کرد که ژاوی از تصمیم خود مبنی بر ترک بلوگرانا در پایان فصل جاری منصرف شده و دست کم برای یک سال دیگر هدایت آبی و اناری پوشان را به عهده خواهد داشت.

۳ ماه قبل و پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال با نتیجه ۵-۳، ژاوی هرناندز اعلام کرده بود که در پایان فصل جاری جمع آبی و اناری پوشان را ترک می‌کند و هیچ اتفاقی تصمیم او را تغییر نخواهد داد. با این حال، اصرار لاپورتا و دکو نظر سرمربی جوان اسپانیایی را تغییر داد و او را برای ماندن در بارسلونا متقاعد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد (عکس)
  • خوان لاپورتا: ژاوی همیشه به فکر منافع بارسلونا است؛ هواداران به ما اعتماد کنند
  • رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!
  • ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • تصمیم غیرمنتظره «ژاوی» برای خودش و بارسلونا
  • «ژاوی» در بارسلونا ماندنی شد
  • فوری؛ ژاوی در بارسلونا می‌ماند
  • جلسه سرنوشت‌ساز بارسلونا در غیاب لاپورتا