Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طرح اعمال محدودیت‌های شبانه از آذر ماه سال گذشته آغاز و تاکنون ادامه داشته است، اظهار داشت: این محدودیت‌ها از ساعت ۲۱ تا سه بامداد اعمال می‌شد.

وی ابراز داشت: بر اساس آخرین مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا از امشب شروع محدودیت‌های شبانه از ساعت ۲۱ به ساعت ۲۲ تغییر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور استان اصفهان ادامه داد: از شهروندان درخواست داریم با توجه به کاهش زمان محدودیت شبانه با برنامه ریزی مناسب و پرهیز از تردد در ساعات اعمال محدودیت همکاری لازم را پلیس راهور داشته باشند.

وی ادامه داد: در ایام نوروز خودروهای متخلف در زمینه تردد در ساعات اعمال محدودیت جریمه شدند و عدم ارسال پیامک به منزله جریمه نشدن آنها نیست.

سرهنگ محمدی گفت: در همه شهرهای استان اصفهان اعمال محدودیت‌های شبانه را داریمو

کد خبر 5176754

منبع: مهر

کلیدواژه: ممنوعیت تردد پلیس راهور ستاد ملی مقابله با کرونا محمد رضا محمدی ویروس کرونا آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه تردد وسایل نقلیه مسافران نوروزی خطبه های نماز جمعه گرگان اردبیل بوشهر وزش باد تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نوروز سانحه تصادف محدودیت های شبانه اعمال محدودیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۴۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور

دانشگاه صنعتی شریف با برگزاری کنکور در روزهای پایانی هفته ممنوعیت تردد در این دانشگاه اعلام کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزای تسنیم، دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: آزمون سراسری سال 1403 در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (6 و 7 اردیبهشت) برگزار خواهد شد. مطابق اعلام قبلی، جهت برقراری نظم و امنیت، ورود تمامی دانشجویان در روزهای ذکر شده به پردیس اصلی دانشگاه ممنوع است.

در صورت ضرورت، تردد دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا، فقط از طریق مکاتبه رییس دانشکده مربوطه با مدیریت حراست دانشگاه و صرفا برای موارد بسیار اضطراری امکان‌ پذیر خواهد بود.

دانشجویانی که در روز پنچشنبه در ساختمان آموزش آزمون میان‌ترم دارند، صرفا از طریق دربهای ورودی پردیس شمالی دانشگاه (گیت بن‌بست تیموری و گیت کنار آسانسور پارکینگ) امکان تردد به ساختمان آموزش را دارند و پل عابر مابین پردیس شمالی و پردیس اصلی بسته خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد