Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@12:24:26 GMT

گروه‌های جهادی شناسنامه دار می‌شوند

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۴۵۱۵

گروه‌های جهادی شناسنامه دار می‌شوند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  علی کریمی فیروزجایی نماینده مردم شهرستان بابل و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جمع خادمین پیاده‌روی اربعین حسینی راهیان کربلا در سال ۱۴۰۰ با قدردانی از دست اندرکاران این گروه در برپایی موکب، کمک به مناطق محروم، تهیه بسته‌های معیشتی برای نیازمندان و مقابله با کرونا، گفت: تا دو ماه آینده از طریق مجلس، پیگیر شناسنامه‌دار کردن گروه‌های جهادی خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او اقدامات گروه‌های جهادی را بی بدیل دانست و افزود: گروه‌های مردمی و جهادی با امکانات مردمی و با قدرت وارد عرصه خدمات رسانی شدند و بخش زیادی از کمبود‌ها در مناطق محروم را جبران کردند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی حضور نوجوانان و جوانان را در گروه‌های جهادی بسیار موثر و جالب توجه دانست و ادامه داد: مسئولان وظیفه دارند پا به پای این گروه‌ها برای حل مشکلات مناطق محروم تلاش کنند و حضور این گروه‌های جهادی برای خدمت رسانی آنان را از انجام وظایف خود غافل نکند.

محمدحسین طبرستانی مسئول ستادمردمی پیاده‌روی اربعین حسینی راهیان کربلا نیز با بیان اینکه این مجموعه حدود دو دهه هست که فعالیت فرهنگی و مذهبی را در شهرستان، استان و کشور انجام می‌دهد، گفت: برای اولین بار در بابل یک گروه فرهنگی منسجم را ایجاد کردیم که بیش از ۶ سال کنار هم قرار گرفتند.

او افزود: موکب یا فاطمه الزهرا (س) راهیان کربلا جزء دو موکب برتر بین ۶۰۰ موکب و جزء ۳ نماینده اول بنیاد بین‌المللی کشور شد.

طبرستانی ادامه داد: درخواست ما از مجلس شورای اسلامی این است که فراکسیون اربعین در مجلس راه‌اندازی شود و مسئولین در کنار خودشان از فعالین جهادی بعنوان یکی از مشاوران در این امور استفاده کنند.

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی گروه های جهادی پیاده روی اربعین گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۴۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت پرویز داوودی معاون اول دولت نهم را تسلیت گفت.   متن پیام تسلیت رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:   بسم الله الرحمن الرحیم   اناللّه و اناالیه راجعون   درگذشت خدمتگزار صدیق و متعهد و چهره پرتلاش علمی و دانشگاهی، جناب آقای دکتر پرویز داوودی موجب تاسف و تاثر گردید.   ایشان از مدیران توانمند کشور در حوزه‌های سیاسی و اجرایی بودند که سال‌ها در مسئولیت‌های متعدد و اثربخش ازجمله معاونت اول ریاست‌جمهوری و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین به‌عنوان یک شخصیت فرهیخته در جایگاه تدریس و پژوهش در مراکز دانشگاهی، خدمات ماندگاری را عرضه داشتند.   ضمن عرض تسلیت به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، شاگردان و همکاران و خانواده محترم، برای آن فقید خدوم، رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.   محمدباقر قالیباف‌ رئیس مجلس شورای اسلامی   انتهای پیام/

​​​​​

دیگر خبرها

  • مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند
  • قالیباف درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • ساماندهی ظرفیت مردمی و گروه های جهادی اولویت بنیاد مسکن اردبیل
  • قدردانی از خادمین و خیرین موکب باب الحسین (ع) بخش تنکمان
  • مجلس هیچ مصوبه ای برای اخذ مالیات از مهریه نداشته است