Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@22:10:03 GMT

تصادف زنجیره‌ای ۲۰ خودرو در شرق اصفهان با ۸ مصدوم

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۴۷۲۹

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با فارس در اصفهان اظهار کرد: امروز بر اثر طوفان لحظه‌ای با سرعت ۱۱۰ کیلومتر در محور‌های کنارگذر شرق اصفهان، ۲۰ خودرو به صورت زنجیره‌ای با هم برخورد کردند.

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: در این حادثه ۸ نفر مصدوم شدند که با کمک نیرو‌های هلال احمر و اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پایان بیان داشت: پلیس راه استان اصفهان محور اردکان به نایین، محور سجزی و کنارگذر شرق اصفهان را مسدود کرد.

اصغر زارع، رئیس پلیس راه استان اصفهان هم در این باره گفت: هم اکنون در محورهای، اصفهان-نایین، نایین-اردستان، نایین-انارک، نایین-اردکان، انارک-خور، خور-طبس، جندق، اردستان-کاشان و اصفهان- فرودگاه شاهد وزش باد شدید، طوفان لحظه‌ای و کاهش میدان دید افقی هستیم.

وی افزود: لازم است حتی المقدور سفر خود را به زمانی دیگر موکول کنند و هنگام تردد نیز ضمن رعایت سرعت مطمئنه فاصله طولی را با خودرو جلویی رعایت تا شاهد تصادفات زنجیره‌ای نباشیم.

به گزارش فارس، پیش از این نیز مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان هشدار داده بود که هوا فاقد رطوبت است و این انرژی را به صورت باد تخلیه می‌شود و سرعت باد بین ۸۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در مناطق مختلف و در بعضی از مناطق تا ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد، این شرایط در شرق و شمال استان بیشتر خواهد بود و طوفان‌های گرد و غبار برای شهرستان‌های خور و بیابانک، نائین، اردستان، شرق اصفهان، برخوار، نطنز، آران و بیدگل پیش‌بینی می‌شود، مردم برای تردد در این مناطق باید به هشدارهای پلیس توجه شود و تا حد امکان در این مناطق تردد نکنند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: شرق اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۴۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف اتوبوس مسافربری در مهریز یزد با ۱۵ مصدوم

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، " سید حسین طباطبایی " روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این اتوبوس از ایرانشهر عازم اصفهان بود افزود: این حادثه ساعت ۴:۰۸ دقیقه بامداد امروز در ۴۰ کیلومتری شهر مهریز در حوالی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) اتفاق افتاد و ۱۴ مصدوم به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) این شهرستان منتقل و یک مصدوم دیگر نیز در محل حادثه سرپایی درمان شد.

وی ادامه داد: این دومین حادثه اتوبوس مسافربری در سال‌جاری در استان است و حادثه قبلی بامداد ۲۹ فروردین ماه با واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری مسیر بندرعباس به تهران در کمربندی مهریز که منجر به مصدوم شدن ۱۳ سرنشین آن شد رخ داد.

این مسئول اظهار کرد: علت حادثه امروز توسط کارشناسان در حال بررسی است که متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

دیگر خبرها

  • تصادف اتوبوس مسافربری در مهریز یزد با ۱۵ مصدوم
  • نتیجه سرعت بالا و عدم کنترل سر پیچ (فیلم)
  • غرق شدگی پسربچه و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است
  • آیا واقعاً می‌توانیم مانند فیلم‌ها روی قطار در حال حرکت بدویم؟