Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@03:54:55 GMT

بررسی‌های اولیه درباره کشف جسد آزاده نامداری

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۴۷۸۹

بررسی‌های اولیه درباره کشف جسد آزاده نامداری

سرپرست دادسرای جنایی تهران از اعزام بازپرس ویژه قتل به محل کشف جسد آزاده نامداری خبر داد.

به گزارش ایمنا، دقایقی پس از مرگ آزاده نامداری، قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران، درباره جزئیات حادثه اظهار کرد: کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب ساعتی قبل فوت یک زن جوان را در محل سکونتش به بازپرس ویژه قتل اعلام کرده و در اظهارات اولیه اعلام کرده که این فرد آزاده نامداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازپرس ویژه قتل تهران به محل حادثه اعزام شده است اما هنوز از صحت و سقم هویت اعلام شده اطلاعی در درست نیست.

شهریاری به فارس گفت: پس از حضور بازپرس در صحنه قتل ابتدا هویت متوفی و سپس علت مرگ وی بررسی خواهد شد.

پس از آن براساس آنچه ایسنا منتشر کرده، مشخص شد در ساعت ۱۹:۵۰ عصر امروز (شنبه) در پی تماس تلفنی پدر مرحومه آزاده نامداری مجری سابق تلویزیون با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت نامبرده در آپارتمانش در یکی از برج‌های شهرک غرب تهران بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی صحنه به محل اعزام شدند.

بررسی‌های اولیه نشان داد که نامبرده ۴۸ سال قبل فوت کرده است.

بنابر اظهارات والدین "آزاده نامداری" همسر و فرزند وی در شمال به سر می‌برند و نامبرده تنها در آپارتمانش حضور داشته که به دلیل عدم تماس با والدینش آنها نگران شده و با مراجعه به محل زندگی او متوجه می‌شوند که وی فوت کرده است.

تحقیقات پلیسی برای مشخص شدن علت فوت نامبرده آغاز شده و اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبر 483465

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قتل کشف جسد تهران آزاده نامداری خودکشی آزاده نامداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آزاده نامداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۴۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تصاویری عجیب از یک شتر؛ چرا این شتر به این روز افتاد؟

به گزارش راز بقا؛ شتر‌ها به دلیل توانایی قابل توجه خود برای زنده ماندن در محیط‌های خشن شناخته شده اند، اما از گیر افتادن در موقعیت‌های خطرناک مصون نیستند. جثه و وزن بزرگ شترها، همراه با پا‌های بلند و باریک‌شان، آن‌ها را مستعد گرفتار شدن در شکاف‌ها یا فرو رفتن در شن‌های نرم می‌کند.

علاوه بر این، کنجکاوی طبیعی و تمایل آن‌ها به کاوش در محیط‌های ناآشنا می‌تواند آن‌ها را به مکان‌هایی هدایت کند که ممکن است گیر کنند. هنگامی که شتر گیر می‌کند، می‌تواند یک وضعیت تهدید کننده برای زندگی‌اش باشد، زیرا آن‌ها نمی‌توانند حرکت کنند یا خود را آزاد کنند، و آن‌ها را در برابر شکارچیان یا شرایط آب و هوایی شدید آسیب پذیر می‌کند.

در چنین شرایطی، اقدام سریع و با دقت برای نجات شتر و جلوگیری از آسیب بیشتر ضروری است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   tags # حیات وحش سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • پیکان از شکست برابر هوادار گریخت/ تیم شجاعی برنده نمی ماند
  • برد یک نیمه ای هوادار مقابل پیکان تهران
  • (ویدئو) دانلود قسمت چهاردهم نون خ ۵ | قسمت ۱۴ نون خ ۵
  • (ویدئو) دانلود قسمت ۱۴ نون خ ۵
  • (تصویر) سال ۱۲۵۸؛ ناصرالدین شاه در حرمسرای شاهی
  • (ویدئو) درست کردن یک مخدر دست‌ساز در خیابان!
  • (ویدئو) تصاویری عجیب از یک شتر؛ چرا این شتر به این روز افتاد؟
  • (ویدئو) جاری شدن سیل در جزیره کیش
  • (ویدئو) تصاویری از سیل وحشتناک در عمان
  • اصول مهم کمک‌های اولیه + فیلم