Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@07:59:22 GMT

احتمال حضور تماشاگران در فینال لیگ قهرمانان

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۴۹۶۵

احتمال حضور تماشاگران در فینال لیگ قهرمانان

فینال سال 2021 لیگ قهرمانان در استانبول ترکیه احتمالا با حضور تماشاگران خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، یوفا امیدوار است حداقل 9 هزار تماشاگر بتوانند در فینال لیگ قهرمانان اروپا در استانبول حضور داشته باشند.

 تصمیم نهایی درباره حضور تماشاگران در فینال لیگ قهرمانان اروپا را دولت ترکیه خواهد گرفت ولی یوفا امیدوار است بتواند حداقل 9 هزار تماشاگر را  در ورزشگاه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

ورزشگاه آتاتورک در ترکیه با ظرفیت 75 هزار تماشاگر به عنوان میزبان دیدار نهایی فصل 21-2020 لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شده است و گفته می شود در بیشترین حالت ممکن بین 30 تا 50 درصد ظرفیت ورزشگاه در فینال لیگ قهرمانان در اختیار هواداران قرار خواهد گرفت.

این ورزشگاه قرار بود فصل قبل میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا باشد ولی شیوع ویروس کرونا در جهان باعث شد تا بازی‌ها به صورت متمرکز در پرتغال و شهر لیسبون برگزار شود و بایرن مونیخ با هدایت هانسی فلیک عنوان قهرمانی را به دست آورد و در نهایت نیز یوفا ترکیه را به عنوان میزبان سال 2021 فینال لیگ قهرمانان انتخاب کرد.

رقابت های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از هفته آینده برگزار می شود تا در نهایت چهره چهار تیم پایانی این فصل معتبرترین رقابت های باشگاهی در فوتبال اروپا مشخص شود.

یوفا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوفا فینال لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۴۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم

سال 1999 در چنین روزی، بایرن مونیخ در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تک گل ماریو باسلر دینامو کیف را شکست داد و راهی فینال این رقابت ها شد. باسلر در 110 بازی برای بایرن، 28 گل به ثمر رساند.

دانلود (3.4MB)

دیگر خبرها

  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • بولونیا در یک قدمی اولین حضور تاریخ خود در لیگ قهرمانان اروپا
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم