Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@07:57:25 GMT

واژگونی پژو روآ در اتوبان قم- تهران

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۵۳۷۱

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،به نقل از جمعیت هلال احمر قم ،محمد رضا بهرامی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم بیان کرد: با اعلام حادثه واژگونی خودروی پژو روآ در کیلومتر ۴۶ اتوبان قم - تهران در لاین برگشت در ساعت ۲۱ و ۳۱ دقیقه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری هلال‌احمر، امدادگران پایگاه ایرانی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: در این حادثه که دو نفر خانم و آقا مصدوم شده بودند، نیرو‌های عملیاتی به محض رسیدن به محل حادثه به مصدومان خدمات امدادی ارائه کردند و پس از اقدامات اولیه درمانی با کمک عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

بهرامی ادامه داد:این عملیات نجات در ساعت ۲۱ و ۴۹ دقیقه به پایان رسید.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امداد و نجات جمعیت هلال احمر حوادث رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۵۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز

ابوالفضل محبان در گفت‌وگو با مهر از حادثه برخورد دو دستگاه پراید در کیلومتر ۱۰ محور آغمزار به تنگه راز خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی تصریح کرد: بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات کریک و تنگه راز به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: در اثر این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام کمک‌های اولیه ۲ نفر از مصدومین توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و ۴ نفر هم توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شدند.

محبان بیان کرد: متأسفانه در این حادثه ۱ نفر جان خود را از دست داد که پیکر وی پس از رهاسازی بوسیله ست هیدرولیک، به عوامل انتظامی تحویل شد.

کد خبر 6088124

دیگر خبرها

  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد