Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم فرماندار و قائم‌مقام کمیته امداد قم در دیدار نوروزی با یکی از خانواده‌های تحت حمایت این نهاد ضمن تبریک سال نو و دلجویی از آن‌ها، پیگیر رفع مشکلات این خانواده شدند.

در دومین روز از سال نو، فرماندار و قائم‌مقام مدیرکل کمیته امداد قم از منزل یکی از خانواده‌های تحت حمایت این نهاد بازدید و با اعضای خانواده دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباس جوشقانیان، قائم‌مقام مدیرکل کمیته امداد استان قم به همراه سید مرتضی حیدری، فرماندار قم در دومین روز سال 1400 با یکی از خانواده‌های تحت حمایت این نهاد دیدار و ضمن تبریک سال نو از آن‌ها تفقد و دلجویی کردند.
در این بازدید قائم‌مقام مدیرکل کمیته امداد استان قم ضمن قدردانی از تعامل خوب فرماندار قم با کمیته امداد و حُسن توجه وی به مددجویان این نهاد دستور رسیدگی و پیگیری فوری برخی از مشکلات این خانواده را صادر کرد.
فرماندار قم با تأکید بر اینکه کمیته امداد باید مسئولان را بیشتر از گذشته با مشکلات نیازمندان آشنا کند اظهار کرد: من خودم برای دیدارهای بیشتر با این خانواده‌ها، علاقه و آمادگی خود را اعلام می‌کنم تا از این طریق بتوانیم مشکلات نیازمندان بیشتری را برطرف کنیم.
در این دیدار علاوه بر مساعدت کمیته امداد، فرماندار نیز از حساب شخصی خود به این خانواده عیدی قابل‌توجهی اهدا کرد و آن‌ها هم با ابراز احساسات، از مدیران استان به‌ویژه فرماندار و مدیران کمیته امداد قدردانی و برای آن‌ها دعا کردند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه قم کمیته امداد امام خمینی کمیته امداد خانواده ها قائم مقام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۵۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ خانم سمیعی در زمره بانوان برتر کارآفرین استان مرکزی است که ۱۲ سال قبل با دریافت تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی کمیته امداد، کارگاه کوچک خیاطی خود را راه اندازی کرد.
این بانوی کارآفرین که دانش آموخته رشته طراحی دوخت است توانست با چرخ خیاطی که پدرش به او هدیه داد سرویس آشپزخانه تولید و با سرمایه حاصل از فروش هنر خود و تسهیلات کمیته امداد چرخ خیاطی خریداری و کارگاه کوچک راه اندازی کند.
سمیعی می‌گوید: با سود حاصل از فروش لباس‌های تولید شده در کارگاه و دریافت تسهیلات بیشتر از کمیته امداد، از کارگاه ۱۲ متری به کارگاه ۲۰۰ متری و از یک چرخ خیاطی به ۲۲ چرخ خیاطی رسیده است.
او تاکنون توانسته برای ۵۰ سرپرست خانوار شغل ایجاد کند و هر هفته تا ۱۲ هزار دست انواع تن پوش زنانه، مردانه و لباس مخصوص کودکان تولید و در بازار به فروش می‌رساند.
در چهار سال گذشته ۱۹ هزار مددجوی کمیته امداد با اعطای هزار میلیارد تومان تسهیلات توانمند شده‌اند.

دیگر خبرها

  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • مجلس آینده به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به قشر محروم است
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • کمیته امداد امام خراسان شمالی از نوغانداران حمایت ویژه می‌کند
  • سیستان‌ و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان کمیته‌امداد خراسان‌شمالی
  • پرداخت ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم خراسان جنوبی