Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@01:09:40 GMT

پخش زنده مراسم احیای شب نیمه شعبان از قم

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۵۴۶۸

پخش زنده مراسم احیای شب نیمه شعبان از قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با توجه به محدودیت برگزاری مراسم های حضوری در زمان شیوع کرونا، حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران در قم برنامه های مختلفی را برای إحیای شب نیمه شعبان در سال جاری تدارک دیده اند که این برنامه ها از شبکه های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و همچنین صفحات اختصاصی این بقاع در شبکه های اجتماعی به صورت زنده پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه اصلی مسجد مقدس جمکران در این شب مبارک از ساعت ۲۱ روز یکشنبه هشتم فروردین ماه با عنوان پویش «مرا دریاب» با قرائت دعای إستغاثه به حضرت بقیت الله الاعظم (عج) آغاز می شود و مردم بیش از ۶۰ نقطه از جهان نیز با این مراسم همراه خواهند بود.

همچنین برنامه احیای شب نیمه شعبان در حرم مطهر حضرت کریمه اهل بیت (س) با شعرخوانی سید حمیدرضا برقعی و همچنین مناجات خوانی میثم مطیعی و قرائت دعای کمیل توسط وی با حضور اندک زائران و همچنین رعایت شیوه نامه های بهداشتی برپا خواهد شد که مؤمنان می توانند این مراسم را از شبکه های مختلف صدا و سیما و از جمله شبکه سه سیما به صورت زنده دنبال کنند.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: شهر مقدس قم حرم حضرت معصومه س مسجد مقدس جمکران احیای شب نیمه شعبان پخش زنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۵۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی حضرت علی اصغر (ع) روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۶ در مشهد مقدس، حرم مطهر، صحن جامع رضوی، ایوان شرقی باب الهادی علیه السلام افتتاح خواهد شد.

این کارگاه با مشارکت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی و به همت مجمع جهانی حضرت علی الزمان (عج) با هدف آماده سازی لباس برای شیرخوارگان شرکت کننده در مراسم شیرخوارگان حسینی که در اولین جمعه ماه محرم برگزار می‌شود، برپا خواهد شد.

در این کارگاه، بانوان نیکوکار و عاشق اهل بیت (ع) با دستان پرمهر خود اقدام به دوخت لباس برای شیرخوارگان حسینی می‌کنند.

مردم متدین و شهیدپرور مشهد مقدس و نیز زائران آستان ملکوتی حضرت رضا (ع) می‌توانند جهت شرکت در این کارگاه و کمک به تهیه لباس برای شیرخوارگان حسینی به مکان یاد شده در تاریخ و زمان مقرر مراجعه نمایند.

امید است با همت و تلاش این بانوان نیکوکار، لباس‌های شیرخوارگان حسینی با عشق و ارادت به اهل بیت (ع) تهیه و در اختیار خانواده‌های آنها قرار گیرد.

کد خبر 6087276

دیگر خبرها

  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود
  • پخش‌زنده| برگزاری مراسم وفات حضرت عبدالعظیم (ع) در شهر ری
  • ارتقای ظرفیت ۵۰ واحد نیمه‌فعال لرستان
  • احیای سنت گلابگیری در یزد برای تأمین گلاب حرم رضوی
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود