Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین خبرنگار همشهری کسب اطلاع کرد پیکر آزاده نامداری در منزل در حالی پیدا شده که لباس خانه به تن داشته است. به گفته منابع آگاه، اطراف جسد هیچ نشانه ای از بقایای قرص یا اثری از خودکشی پیدا نشده و بازپرس پرونده با قاطعیت باردار بودن متوفی را رد کرده است. در عین حال آثار ضرب و جرح نیز بر پیکر آزاده نامداری مشاهده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جسد آزاده نامداری برای آزمایش سم شناسی به پزشکی قانونی منتقل شده است.

همسر آزاده نامداری که به همراه دختر ۴ ساله شان از چند روز قبل به شمال سفر کرده و در چالوس به سر می بردند در مسیر تهران هستند و قرار است از آن ها تحقیقات پلیسی به عمل آید.

عصر شنبه، هفتم فروردین ماه، قاضی محمد شهریاری با بیان این که هیچ گونه آثار ضرب و جرحی بر روی پیکر خانم آزاده نامداری یافت نشده گفت: علت فوت وی، منوط به آزمایش های سم‌شناسی و آسیب‌شناسی است که توسط پزشکی قانونی صورت می‌گیرد.

پیش از این، برخی منابع اعلام کرده بودند آزاده نامداری با مصرف قرص به زندگی اش پایان داده و پیکرش، ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از مرگ، در حالی که روی تخت خواب بود کشف شده است.

در این میان یکی از پایگاه های اطلاع رسانی، خبری را مبنی بر باردار بودن نامداری منتشر و اعلام کرد که او ۸ ماهه بوده و انتظار یک فرزند پسر را می کشیده است اما یک منبع آگاه در گفتگو با همشهری این خبر را تکذیب کرد. آزاده نامداری هم در بخش نظرات صفحه اینستاگرامش چندین بار خبر بارداری خود را تکذیب کرده بود.

زندگینامه: آزاده نامداری (۱۳۶۳-۱۴۰۰) کد خبر 592088 برچسب‌ها آزاده نامداری تلویزیون مجری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آزاده نامداری تلویزیون مجری آزاده نامداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۵۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تشییع پیکر پرویز داوودی

(تصاویر) تشییع پیکر پرویز داوودی

دیگر خبرها

  • (تصاویر) تشییع پیکر پرویز داوودی
  • وضعیت آب‌وهوا طی روزهای آینده/ بارش باران در این استان‌ها
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۳۱ فروردین / تردد روان در محورهای شمالی
  • آخرین وضعیت آب‌وهوا؛ ورود سامانه بارشی جدید از یکشنبه در غرب کشور
  • پیکان از شکست برابر هوادار گریخت/ تیم شجاعی برنده نمی ماند
  • برد یک نیمه ای هوادار مقابل پیکان تهران
  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • عروسی بازیگر مشهور ایرانی و همسر فرانسوی اش
  • ۱۲۴ نیروی راهدار در راه‌های شمال سیستان و بلوچستان مستقر شدند