Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های ملی ترکیه و هلند توانستند دومین گام از دور مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ را با پیروزی پشت سر بگذارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، از هفته دوم مقدماتی جام جهانی قطر در منطقه اروپا امروز و در گروه G رقابت ها دو بازی حساس برگزار شد.

در یکی از دیدارها ترکیه میهمان نروژ بود. ترکیه که در نخستین بازی خود توانسته بود تیم ملی هلند را با نتیجه خوب 4-2 شکست دهد، امشب هم به روند خوب خود ادامه داد و توانست با سه گل بر میزبانش پیروز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیه بازی را بهتر شروع کرد و دقیقه 4 توسط اوزان توفان به گل رسید. ستاره فنرباغچه توانست با یک بغل پای راست از درون محوطه جریمه دروازه نروژ را باز کند.

چند دقیقه بعد نروژ به گل رسید اما در لحظه ارسال پاس گل توسط ارلینگ هالند، سورلوث در منطقه آفساید قرار داشت. دقیقه 25 توپ سورلوث با بدشانسی به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و راهی به دروازه پیدا نکرد.

سه دقیقه بعد روی ارسال کرنر این سویونجو مدافع ترکیه که برای لسترسیتی بازی می کند، با ضربه سر گل دوم را به ثمر رساند و نیمه اول با همین نتیجه پایان یافت.

دقیقه 58 بازی اوزان توفان خود را دو گله و ترکیه را سه گله کرد. روی پاس چالهان اوغلو بود که توفان از بیرون محوطه جریمه با شوت کات دار استثنایی توپ را به کنج دروازه فرستاد تا ترکیه 0-3 پیش بیفتد.

دقیقه 80 روی خطای شدید تورستوِت داور به این بازیکن کارت قرمز نشان داد تا نروژ 10 نفره شود. این بازی در نهایت با برتری 0-3 ترکیه به اتمام رسید.

در دیگر بازی هلند در حضور 5 هزار نفر تماشاگر و در ورزشگاه یوهان کرویف توانست از سد لتونی گذر کند.

تیم تحت هدایت فرانک دی بوئر کاملا بر بازی تسلط داشت اما 32 دقیقه طول کشید تا به گل برسد.

از سمت چپ پاس عرضی فرانکی دی یونگ در پشت محوطه جریمه به داوی کلاسن رسید. او هم استیون برخویس را پیدا کرد و این بازیکن با یک ضربه پای چپ فنی و کات دار توانست تیم ملی کشورش را پیش بیندازد.

دقیقه 68 بازی لوک دی یونگ مهاجم هلند که در عضویت باشگاه سویا قرار دارد روی ارسال کرنر ممفیس دیپای توانست با ضربه سر گل دوم را به ثمر برساند.

در نهایت هلند این بازی را 2-0 برد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جام جهانی 2022 تیم ملی هلند فوتبال تیم ملی ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۵۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل سردار آزمون مانع شکست رم نشد

تیم فوتبال آاس رم با وجود گلزنی مهاجم ایرانی خود، مقابل بولونیا شکست خورد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های آاس رم و بولونیا از هفته سی‌وسوم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۰ برگزار شد و در نهای با برتری ۳ بر یک بولونیا به پایان رسید.

سردار آزمون، لژیونر ایرانی رم در این دیدار در ابتدا در ترکیب حضور نداشت و در دقیقه ۵۲ وارد زمین شد و زننده تک گل تیمش بود.

در نیمه اول در دقیقه ۱۴ اوساما العزوزی با یک قیچی برگردان توانست دروازه تیم میزبان را باز کند و در دقیقه ۴۵ جاشوآ زیرکزی برای بار دوم دروازه تیم رم را باز کرد. در نهایت نیمه اول به سود بولونیا به پایان رسید.

در دقیقه ۵۶ سردار آزمون مهاجم تیم رم توانست یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کند و در دقیقه ۶۵ الکسی سلماکرز سومین گل بولونیا را به ثمر رساند و در نهایت بازی با برتری تیم میهمان به اتمام رسید.

رم با این شکست ۵۵ امتیازی ماند و در رده پنجم قرار گرفت و بولونیا با این برد ۶۲ امتیازی شد و در رده چهارم ایستاد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا
  • گل سردار آزمون مانع شکست رم نشد
  • شکست رُم در شب گلزنی سردار
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • شب داغ فوتبال آرژانتین: کامبک بوکا و حذف ریور
  • رئال مادرید ۲ - بارسلونا ۲ / گزارش لحظه به لحظه
  • طارمی محور پیروزی پورتو در استادیوم شهرداری!
  • جام حذفی هلند| قهرمانی فاینورد در آتش و دود + عکس
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان