Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز گفت: امسال به این دلیل که حتی قیمت میوه‌های تنظیم بازاری بالا بود، استقبالی از سوی مردم برای خرید این میوه‌ها وجود نداشت؛ میوه‌های تنظیم بازار نسبت به سال گذشته قیمت بسیار بیشتری داشتند و امسال قیمت میوه تنظیم بازار تفاوت آن چنانی با میوه بازار آزاد نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالرضا جمالی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت بازار میوه در اهواز در تعطیلات عید نوروز، اظهار کرد: میدان میوه و تره بار اهواز از ۲۹ اسفندماه تا ۲ فروردین‌ماه تعطیل بوده است و بار میوه به اهواز وارد نشد و هنوز نیز بازارها فعال نشده‌اند.

وی گفت: در حال حاضر در بازار میوه، قیمت موز افت شدیدی داشته است و قیمت آن در میدان تره بار اهواز به هر کیلوگرم ۳۰ هزار تومان رسیده است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار، خرما و حلوافروشی اهواز با اشاره به اینکه هر ساله اوج فروش میوه شب عید از ۲۷ تا ۲۹ اسفندماه است، تصریح کرد: در تعطیلات نوروزی امسال، قیمت میوه در بازار افزایش نداشته است و هنوز میوه‌های لوکس و درجه یک به بازار نرسیده است. فصل میوه‌های زمستانی نیز به اتمام رسیده است و میوه‌های موجود در بازار، سردخانه‌ای هستند.

جمالی‌پور در خصوص قیمت میوه‌ها افزود: افزایش یا کاهش قیمت میوه‌ها در بازار، بستگی به عرضه از سوی سردخانه‌ها دارد که میزان عرضه و قیمت آن‌ها چقدر باشد.

وی در خصوص عدم استقبال مردم از خرید میوه‌های تنظیم بازار گفت: امسال به این دلیل که حتی قیمت میوه‌های تنظیم بازاری بالا بود، استقبالی از سوی مردم برای خرید این میوه‌ها وجود نداشت؛ میوه‌های تنظیم بازار نسبت به سال گذشته قیمت بسیار بیشتری داشتند و امسال قیمت میوه تنظیم بازار تفاوت آن چنانی با میوه بازار آزاد نداشت.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار، خرما و حلوا فروشی اهواز با اشاره به قیمت میوه‌ها در میدان و بازار اهواز افزود: هر کیلوگرم موز در میدان تره‌بار ۳۰ هزار تومان و در بازار ۳۹ هزار تومان، خیار در میدان تره‌بار ۷ هزار تومان و در بازار ۹ هزار تومان، نارنگی در میدان تره‌بار ۲۰ هزار تومان و در بازار ۲۶ هزار تومان، پیاز در میدان تره‌بار ۳ هزار تومان و در بازار ۴ تا ۵ هزار تومان، گوجه در میدان تره‌بار ۴ هزار تومان و در بازار ۵ هزار تومان، بادمجان در میدان تره‌بار ۲ هزار و ۵۰۰ تومان و در بازار ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، سیب زرد در میدان تره‌بار ۱۳ هزار تومان و در بازار ۱۷ هزار تومان، سیب قرمز در میدان تره‌بار ۱۱ هزار تومان و در بازار ۱۴ هزار تومان، پرتقال درجه یک ممتاز شمال در میدان تره‌بار ۱۴ هزار تومان و در بازار ۱۸ هزارتومان، پرتقال والنسیا در میدان تره‌بار ۲۰ هزار تومان و در بازار ۲۶ هزار تومان و توت فرنگی نیز در میدان تره‌بار ۳۵ هزار تومان و در بازار ۴۰ هزار تومان قیمت دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان میوه قیمت میوه و تره بار تنظیم بازار شب عید هزار تومان و در بازار میوه های تنظیم بازار میدان تره بار میوه و تره بار قیمت میوه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۵۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌های تعیین شده در حوزه زراعی جوابگوی هزینه کشاورز نیست

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در برنامه تلویزیونی گفت: در اوایل دهه ۹۰ وقتی مشکلی در زمینه مایحتاج مردم در حوزه کشاورزی، پروتئین و ... پیش می‌آمد ۳ نهاد متولی بودند و از این روز مجلس یازدهم تلاش کردیم مدیریت واحدی را اجرایی نمایین و ر حوزه کشاورزی و تامین گوشت فقط وزارت جهاد کشاورزی پاسخگو است.

او افزود: در این مجلس مصوب شد که نقشی را به عهده سندیکا‌ها و انجمن‌های صنفی که مرتبط با کشاورزان است بدهیم، اما اکنون باز هم کشاورزان گلایه‌مند هستند و دلیل آن نیز تورم و افزایش هزینه‌های تولید طی سال‌های گذشته است که کشاورز را با مشکلاتی برای تامین درآمد مواجه کرده است.

آقای یوسفی می‌گوید: توجه به بخش کشاورزی در خوزستان با تولید ۱۷ و نیم میلیون تن محصولانت باغی و زراعی که با فاصله از استان‌های دیگر است یعنی توجه به پیشران‌های اقتصاد و قطعا توجه به کشاورزی هم باعث پیشرفت و تامین کالا‌های اساسی و امنیت غذایی است و هم معیشت کشاورز استان را تامین می‌کند.

تکمیل می‌شود...

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تشدید برخورد با افزایش دهندگان خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل
  • برخورد با افزایش خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل
  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • مصرف این صیفی همه کمبودهای بدن و ویتامین ها را جبران می کند/ تنظیم آنی فشار و قند خون
  • قیمت‌های تعیین شده در حوزه زراعی جوابگوی هزینه کشاورز نیست
  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • راه اندازی میدان بار جدید و هشت بازار میوه و تره‌بار