Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-20@02:24:05 GMT

بررسی نفر به نفر ترکیب تیم ملی قطر در دو بازی اروپایی

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۵۷۷۲

تیم ملی فوتبال قطر در دو بازی از سه دیدار تدارکاتی مشخص شده در اروپا به میدان رفت و توانست به دو پیروزی دست پیدا کند. در اين مطلب به طور دقیق به بررسی نفر به نفر ترکیب قطری ها در دو دیدار مختلف می پردازد.

 

به گزارش طرفدار، سرمربی اسپانیایی تیم ملی قطر در هر دو دیدار برابر تیم های ملی لوکزامبورگ و آذربایجان با استفاده از سیستم 2ـ3ـ5 استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیستمی که برای قطری ها و بازی توام با ضدحملات آنها می تواند بسیار به کار این تیم بیاید. درست به مانند آنچه در جام ملت های آسیا از این تیم دیده بودیم. اضافه شدن دو پیستون کناری می تواند در پوشش مهاجمان این تیم در زمان ضدحملات، در بسیاری از مواقع، باعث رسیدن به هدف شود. 

دروازه‌بان 

در هر دو دیدار : سعد الشیب (السد)

سرمربی قطری ها در حالی در این دو بازی باز هم سعد الشیب را به دروازه رساند که در سه دیدار پیاپی پیش از این از هشام، دروازه بان جوانتر السدی ها درون دروازه تیمش استفاده می کرد. 

سه مدافع مرکزی

دیدار برابر لوکزامبورگ: عبدالکریم حسن(السد)، بسام الراوی (الدحیل) و طارق سلمان(السد) 

دیدار برابر آذربایجان: بوعلام خوخی(السد)، بسام الراوی (الدحیل) و محمد البیاتی(السد) 

چند نکته جالب در ترکیب قطری ها در دو بازی اخیر در سه مدافع مرکزی وجود دارد. اول اینکه هیچ تعویضی در این دو بازی در این محدوده صورت نگرفته است. 

مورد دوم اینکه بسام الراوی تنها مدافع مشترک در این دو دیدار است. او مدافع کناری راست این تیم است. 

در میان پنج مدافعی که در این دو بازی به میدان رفتند چهار مدافع از تیم السد قطر بود، آماری که بسیار جالب به نظر می‌رسد. 

پیستون راست

دیدار برابر لوکزامبورگ: بوعلام خوخی(السد) 

دیدار برابر آذربایجان: پدرو میگوئل(السد) 

نکته جالب در این جناح هم اینکه بوعلام خوخی که در بازی ابتدایی در نقش پیستون راست فعالیت کرد در بازی دوم به قلب دفاعی تیمش رفت. 

پیستون چپ

دیدار برابر لوکزامبورگ: پدرو میگوئل(السد) 

دیدار برابر آذربایجان: همام احمد(الغرافه) 

نکته اصلی این قسمت از ترکیب قطری ها به جابجایی میگوئل بر می گردد. او در بازی اول پیستون چپ و در بازی دوم پیستون راست بود. 

درباره خط دفاعی عنابی ها می توان به این نکته اشاره کرد که در دو دیدار برگزار شده هیچ بازیکنی در حین بازی از خط دفاعی تعویض نشد. 

هافبک میانی 

دیدار برابر لوکزامبورگ: کریم بودیاف(الدحیل) 

دیدار برابر آذربایجان: عصیم مادیبو (الدحیل) 

نکته مهم این قسمت نیز به هر دو انتخاب الدحیلی باید اشاره کرد که در هافبک میانی بسیار جالب توجه به نظر می رسد. 

نکته دیگر در این باره انتخاب اصلی مرد اسپانیایی باید به کریم بودیاف اشاره کرد چرا که این بازیکن در دیدار دوم نیز از همان ابتدای نیمه دوم به بازی آمد. 

هافبک راست

دیدار برابر لوکزامبورگ: عبدالعزیز حاتم (الغرافه) 

دیدار برابر آذربایجان: حسن الهیدوس (السد) 

سانچز در این پست نیز در هیچکدام از دو دیدار تعویضی انجام داد. او در بازی دوم کاپیتان تیمش یعنی حسن الهیدوس را به پست فراخواند. 

هافبک چپ

دیدار برابر لوکزامبورگ: حسن الهیدوس (السد) 

دیدار برابر آذربایجان: عبدالله عبدالسلام (الدحیل) 

درباره این پست نیز باید به نقش مهم بازیکن باتجربه قطری ها یعنی حسن الهیدوس اشاره کرد که در بازی اول در قسمت چپ و در بازی دوم در قسمت راست میانی به میدان رفت و اتفاقاً توانست با دو گلی که به ثمر رساند نتیجه نهایی را به سود عنابی ها کرد. 

مهاجمان 

دیدار برابر لوکزامبورگ: معز علی(الدحیل) و محمد مونتاری (الدحیل) 

دیدار برابر آذربایجان: معز علی(الدحیل) و احمد علاالدین (الغرافه) 

آقای گل جام ملت های آسیا همچنان نفر اول سانچز برای حضور در ترکیب اصلی است. او در هر دو بازی در دقیقه نود از زمین خارج شد.

تنها گلی که در این دو بازی توسط مهاجمان این تیم به ثمر رسید در دیدار برابر لوکزامبورگ با پاس معز علی و ضربه نهایی مونتاری به ثمر رسید. 

 

اخبار داغ 

راز کرونای استقلالی ها برملا شد! به بهانه درگذشت ناگهانی آزاده نامداری؛ چالش خانم گزارشگر! | فیلم و گفتگو اولین فیلم از محل مرگ آزاده نامداری + عکس ها ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت لیونل مسی از فرقه قاتلین / کاریکاتور کریستیانو رونالدو خواهان بازنشستگی در رئال مادرید؛ در مادرید ام باپه و هالند را ترجیح می دهند 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دیدار برابر آذربایجان دو بازی حسن الهیدوس بازی دوم دو دیدار قطری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۵۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر قزوین مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و شمس آذر قزوین از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. جواد نکونام سرمربی استقلال تصمیم گرفت در این دیدار ترکیب زیر را برای شروع بازی انتخاب کند که به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، مهرداد محمدی، آرش رضاوند، زبیر نیک نفس، گوستاوو بلاانکو و جلال الدین ماشاریپوف.

کد خبر 6082713

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر قزوین مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس برابر صنعت نفت
  • ترکیب پرسپولیس برابر نفت‌‌آبادان؛ همان همیشگی!
  • ترکیب گل‌گهر برای بازی با استقلال خوزستان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • ترکیب سپاهان برابر ذوب آهن (احتمالی)
  • خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید
  • اسبقی: از حالا به السد فکر می‌کنم