Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@08:59:32 GMT

تجلیل از داور ملی و قهرمانان جودو در قم

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۶۱۰۹

تجلیل از داور ملی و قهرمانان جودو در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سعید معتضدی داور ملی جودو استان قم نیز در سومین دوره مسابقات سوپر لیگ جودو کشور یکی از داوران قضاوت کننده بود، داوری که جزو ۱۰ داور برتر ایران در سال ۱۳۹۸ انتخاب شده بود و در حاشیه مسابقات سوپر لیگ در مراسمی با حضور آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون این رشته مورد تقدیر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیات جودو استان قم به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۰ مراسم تجلیل از قهرمانان لیگ منطقه سه جودو کشور و خانواده‌های این قهرمانان، مربیان پایه و مربیان تیم‌های نوجوانان و جوانان استان قم را برگزار کرد، مراسمی که در آن روح‌الله رمضانی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم، مسلم رشیدی رئیس هیات کبدی و محمدحسن سالاری رئیس هیات جودو نیز به میزبانی خانه جودو قم حضور داشتند.

روح‌الله رمضانی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم در این مراسم با تبریک به خانواده‌ها و مربیان جودوکاران به واسطه کسب این موفقیت‌ها، ابراز امیدواری کرد با توجه به زیرساخت‌های موجود و قهرمانان فعال در رشته جودو به زودی شاهد حضور ورزشکاران این رشته در رده‌های مختلف تیم‌های ملی باشیم.

لیگ جودو منطقه سه کشور اواخر اسفند ماه به میزبانی تهران با حضور تیم‌هایی از تهران، توابع تهران، البرز، قم و سمنان در سالن شهید کبکانیان برگزار شد  و تیم‌های جوانان و نوجوانان هیات جودو استان قم به ترتیب موفق به کسب عنوان قهرمانی و سومی بخش تیمی این مسابقات شدند.

تیم جوانان هیات جودو استان قم در این مسابقات هفت مدال انفرادی کسب کرد و با سه نشان طلا، دو نقره و دو برنز روی سکوی نخست جای گرفت، در حالی که تیم نوجوانان هیات جودو قم نیز با کسب یک نشان طلا، سه نقره و یک برنز مقام سوم تیمی این دوره را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲

منبع: فارس

کلیدواژه: جودو استان قم تجليل جودو استان قم هیات جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۶۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی جودو ایران امروز راهی هنگ کنگ می شود

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، سی ودومین دوره مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان آسیا در حالی یکم تا چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به میزبانی کشور هنگ کنگ برگزار خواهد شد که تیم ملی جودو کشورمان با ترکیب ۱۱ جودوکار در بخش مردان و بانوان قرار بود بامداد امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه به این رقابت‌ها اعزام شوند، اما با توجه به بارش شدید باران و وقوع سیلابی بی‌سابقه در کشور امارات، تمام پروازهای فرودگاه بین‌المللی دبی لغو شد و پرواز تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان نیز لغو شد.

امابا توجه با زمان باقی مانده تا شروع مسابقات، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان با مسؤولان اتحادیه جودو آسیا هماهنگی‌های لازم را جهت حضور در مراسم وزن کشی مسابقات انجام داد و در نهایت بلیط اعزام تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان صادر شد تا جودوکاران کشورمان ساعت ۱۸ امروز پنج شنبه (۳۰ فروردین ماه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) ابتدا به فرودگاه دبی سفر خواهند کرد و پس از آن به مقصد هنگ کنگ اعزام خواهند شد.

کد خبر 6081756

دیگر خبرها

  • جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • تیم ملی جودو ایران راهی هنگ کنگ می‌شود
  • تیم ملی جودوی ایران امروز راهی هنگ‌کنگ می‌شود
  • تیم ملی جودو مردان و بانوان ایران امروز راهی هنگ کنگ خواهند شد
  • تیم ملی جودو ایران امروز راهی هنگ کنگ می شود
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • لغو پرواز تیم ملی جودو به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ لغو شد
  • سیل امارات مانع اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ شد
  • اعزام تیم ملی جودو به هنگ‌کنگ لغو شد