Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@12:25:22 GMT

مقوله مهدویت در بین جوانان تبلیغ و تبیین شود

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۶۱۱۳

مقوله مهدویت در بین جوانان تبلیغ و تبیین شود

ایسنا/آذربایجان غربی امام جمعه پلدشت گفت: مهدویت حکومت عدل جهانی را به دنبال دارد.

حجت الاسلام طالبی در گفت وگو با ایسنا افزود: مهدویت به مقابله و مبارزه با ستمگران می پردازد و حکومت عدل جهانی را به دنبال دارد.
حجت الاسلام طالبی با اشاره به اینکه ستمگران و استکبار جهانی به دلیل ظلم بر مستضعفان از مسئله مهدویت ترس دارند، تصریح کرد: مهدویت زیر هر گونه سلطه رفتن را نمی پذیرد بنابراین منتطران حضرت مهدی خود را برای ظهور ایشان آماده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یاد آور شد: فضایل و کمالات امام زمان عج بالاتراز آن است که انسان ها بتوانند برآن احاطه کنند زیرا مقام آنها از دسترس فکر و اندیشه بشربالاتر است اما می توان با مطالعه با فضایل ایشان آشنا وخود را از منتظران واقعی قرار داد.
امام جمعه پلدشت به ضرورت ترویج مقوله مهدویت در جامعه اشاره و اظهار کرد: باتوجه به هجمه های دشمن علیه مهدویت باید این مهم بطور صحیح درمیان جوانان و نوجوانان تبلیغ شود.
حجت الاسلام طالبی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی درحال حاضر جز معدود کشورهایی است که با مبارزه با استکبار جهانی وحمایت از مظلومان جهان، پرچم دار مبارزه با استکبار جهانی بوده و زمینه ساز ظهور حضرت مهدی موعود است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مهدويت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۶۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  ششمین دوره جامع مجازی تربیت مربی معارفی برهان ویژه طلاب، دانشجویان و فعالان عرصه های فرهنگی و تربیت نسل جوان و نوجوان با ارائه برترین اساتید کشوری به صورت مجازی توسط مؤسسه‌ جوانان آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.   موضوعات آموزشی در این دوره شامل تربیت جنسی، سواد رسانه‌ای، روانشناسی نوجوان، معارف کاربردی، شبهه‌شناسی، ارتباط مؤثر، الزامات تربیت دختران، مهارت تفکر و تصمیم‌گیری، نقش تغذیه در تربیت، برنامه‌ریزی فعالیت‌های تربیتی و تربیت توحیدی می‌شود.   ۲۰ استاد برجسته کشوری همچون حجت‌الاسلام پناهیان، حجت‌الاسلام دکتر خسروپناه، استاد اصغر طاهرزاده، حجت‌الاسلام وکیلی، دکتر سید بشیر حسینی، حجت‌الاسلام آذربایجانی، خانم دکتر علاسوند، خانم دکتر نیلچی زاده، حجت‌الاسلام ابراهیمی، میثم نیلی، دکتر عزیز خانی، دکتر باغگلی، حجت‌الاسلام مسلم داوودنژاد، دکتر حبشی، دکتر جلیل معماریانی، دکتر عزیزی، حجت‌الاسلام نظافت، حجت‌الاسلام سوزنچی و حاج حسین یکتا هستند.   این دوره شامل ۴۴ ساعت فیلم آموزشی اختصاصی با محوریت توانمندسازی معرفتی-مهارتی مخاطبان است که به‌صورت مجازی، محتوای آن در فرآیند کامل آموزش و ارزیابی در سامانه آموزش مجازی موسسه جوانان آستان قدس رضوی قرار گرفته است.   مخاطبان با شرکت در دوره و کسب امتیازات لازم می توانند از مزایایی همچون گواهینامه رسمی مؤسسه‌ جوانان، اردوی تکمیلی ویژه برگزیدگان در مشهد مقدس و بن خرید محصولات فرهنگی به‌علاوه هدایای متبرک بهره‌مند بشوند.   از ویژگی‌های این دوره محتوای کاربردی و مهارتی، آفلاین بودن دوره، همراهی پشتیبان در طول دوره، نسخه توامان اپلیکیشن و وب، لایو با اساتید دوره، اعطای گواهی‌نامه اردوی تکمیلی ویژه برگزیدگان در مشهد، رقابتی و تعاملی و دعوت به همکاری منتخبان در شبکه مربیان است.   هزینه اصلی این دوره مجازی تربیت مربی ۶۰۰ هزار تومان است اما با حمایت مؤسسه‌ جوانان آستان قدس رضوی، شرکت‌کنندگان فقط ۱۵۰ هزار تومان از آن را پرداخت می کنند.   علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام و شرکت در این دوره ، از طریق درگاه اینترنتی Morabi.javanan.org اقدام بکنند.

 

دیگر خبرها

  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • ۴۴ سال ناکامی و شکست برای استکبار جهانی
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • سپاه دژ مستحکمی در برابر فتنه انگیزی استکبار جهانی
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • اگر اسرائیل تصمیم اشتباه دیگری بگیرد، نامی از او باقی نخواهد ماند
  • حجت الاسلام تقوی رییس ستاد مرکزی دهه امامت و ولایت شد