Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علیرضا حسین زاده روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اکنون رانندگان عبوری از گردنه امین الله در مسیر بجنورد-آشخانه، گردنه های پلمیس و اسدلی در مسیر بجنورد-اسفراین و رانندگان عبوری از جاده قدیم بدرانلو با مه غلیظ و کاهش دید افقی روبه رو هستند. 

وی افزود: بارش باران در محورهای مختلف استان گزارش شده است که سبب لغزندگی سطح جاده ها شده است، در انتهای حوزه استحفاظی استان، در مسیر بجنورد-جنگل گلستان هم رانندگان با مه گرفتگی و وزش باد روبه رو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حسین زاده گفت: از رانندگان انتظار می رود با سرعت مطمئنه و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برانند و از شتاب زدگی خودداری کنند.  

مسافران سفر بازگشت را به روزهای آخر موکول نکنند 

رییس پلیس راه خراسان شمالی با اشاره به اینکه میزان تردد در محورهای استان افزایش یافته است گفت: در هفته دوم نوروز، میزان تردد در جاده های استان افزایش یافته اما اکنون ترافیک در محورها روان است. 

وی افزود: مسافران در حال بازگشت هستند و پیش بینی می شود در روزهای آتی، ترافیک در جاده ها بیشتر شود از  این رو مسافران، سفر بازگشت را مدیریت کنند. 

رییس پلیس راه خراسان شمالی اظهار داشت: از مسافران انتظار می رود سفر بازگشت خود را به روزهای آخر تعطیلات به تاخیر نیندازند. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی هم گفت: با توجه به اخطارهای هواشناسی و ورود سامانه بارشی به استان و افزایش شدت بارش های باران و برف به خصوص روز یکشنبه، کولاک در گردنه های استان محتمل است.

جعفر شهامت اظهار داشت: به مسافرین توصیه می شود پیش از سفر از شرایط جوی جاده های استان از طریق سامانه گویای ۱۴۱ اطلاع حاصل کنند.

وی افزود: رانندگان عبوری از محورهای کوهستانی تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و  در روز هشتم ماه جاری از سفر خودداری کنند. 

هواشناسی خراسان شمالی برای امروز جوی ناآرام، بارش باران و کاهش محسوس دمای هوا پیش بینی کرده است. 

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از آن گذر می کنند. 

برچسب‌ها بجنورد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای پلیس راهور ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی تردد جاده ای خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای پلیس راهور ناجا بجنورد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای پلیس راهور ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تردد جاده ای خراسان شمالی اخبار کنکور خراسان شمالی جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۶۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری

سرهنگ بیگلری رئیس پلیس راهور مازندران گفت: به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین و به دلیل برگزاری رژه نیرو‌های مسلح بلوار آزادی ساری حد فاصل میدان امام تا چهار راه ابن شهر آشوب ساروی از ساعت ۶ صبح تا پایان مراسم برای تردد وسایل نقلیه بسته است.

او افزود: رانندگان مسیر‌های جام جم، نهضت، بلوار عسگری محمدیان، کمربندی شمالی و شهبند را برای تردد انتخاب کنند.

رئیس پلیس راهور مازندران از رانندگان درخواست کرد با همکاران پلیس در مسیر مستقر هستند داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور | هیچ محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده است
  • تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور | محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۳۱ فروردین / تردد روان در محورهای شمالی
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • لحظات رعب آور سرنشینان دو اتوبوس مسافربری برای نجات از سیل+ فیلم
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت
  • اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • ۴۸ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب آماده باش هستند
  • معابر تهران خلوت و روان است