Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی فروزش روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از نظر تشخیص هویت و شناسایی جسد هیچ گونه ابهامی وجود ندارد و جسد متعلق به آزاده نامداری است.
وی ادامه داد: همکاران متخصص پزشکی قانونی اقدامات لازم در خصوص تعیین علت فوت را انجام خواهند داد و بسته به اینکه چه نوع آزمایشی برای تعیین علت فوت نیاز باشد نمونه های لازم برداشته می شود و سپس متخصصان مربوطه با استفاده از نتایج این آزمایش ها علت فوت را به مرجع قضایی اعلام می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فروزش تاکید کرد: در معاینه ظاهری جسد هیچ گونه آثار ظاهری ضرب و جرح مشاهده نشده است.
وی در مورد اینکه چه زمانی از فوت وی گذشته بود نیز گفت: زمان فوت وی هنگام معاینه در صحنه فوت حدود ۲۴ تا ۳۶ ساعت قبل بوده است.

به گزارش ایرنا ساعت ۱۸:۳۸ دقیقه روز گذشته(شنبه) مادر آزاده نامداری، مجری سابق صدا و سیما با اورژانس تهران تماس گرفت. مادر خانم نامداری دو روز از وی خبر نداشت و پس از آن برای اطلاع از فرزندش به خانه اش در غرب تهران مراجعه کرده است. مادر خانم نامداری پس از باز کردن در خانه با جسد او مواجه می شود.

آزاده نامداری مجری و تهیه‌کننده تلویزیون ایران بود و با اجرا در برنامه «تازه‌ها» در سیمای خانواده به شهرت رسید.

برچسب‌ها استان تهران مرگ ناگهانی سازمان پزشکی قانونی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان تهران مرگ ناگهانی سازمان پزشکی قانونی کشور استان تهران مرگ ناگهانی سازمان پزشکی قانونی کشور اخبار کنکور آزاده نامداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۶۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج عیارسنجی مصنوعات طلا در سطح بازار اعلام می شود

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از اداره‌کل استاندرد استان تهران، محمدحسین طاهری در این باره توضیح‌داد: این مصنوعات نمونه‌برداری‌شده برای انجام آزمون عیارسنجی به آزمایشگاه‌های مورد تایید استاندارد ارسال و نتایج آن متعاقبا اعلام می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره بر سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ به‌منظور استعلام و اطمینان از صحت اعتبار پروانه استاندارد یا مجوز فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری از جمله مصنوعات طلا، گفت: شهروندان پیش از خرید مصنوعات طلا با ارسال پیامکی حاوی حرف G قبل از کد شناسایی (به عنوان مثال برای استعلام کد T ۶۸۳ باید پیامک GT ۶۸۳ ارسال شود) به این سامانه، وضعیت اعتبار کد‌ها را استعلام کرده و در صورت عدم اعتبار کد مذکور، مراتب را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به اداره‌کل استاندارد استان تهران اطلاع دهند.

طاهری درباره کد‌ها توضیح داد: این کد‌ها برای مشخص‌شدن تولید این مصنوعات توسط تولیدکنندگان معتبر داخلی و با رعایت عیار قانونی بر روی مصنوعات طلا درج می‌شود.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زنانی که در دام «پیج اینستاگرام مادر» افتادند
  • نمونه برداری از طلافروشی‌های استان تهران برای شناسایی مصنوعات با عیار پایین
  • خاطرات جانباز آزاده‌ای که چهره سال هنر انقلاب فارس شد
  • نتایج عیارسنجی مصنوعات طلا در سطح بازار اعلام می شود
  • وعده صادق یک نمونه از نتایج ملموس «ما می توانیم» بود
  • اوضاع وحشتناک اسیران غزه به روایت آزاده فلسطینی
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بسته شد
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان
  • این آزمایش سرطان پروستات را بدون نمونه‌برداری تشخیص می‌دهد