Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@23:25:41 GMT

علت مرگ آزاده نامداری، قتل نبوده است

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۶۴۳۷

علت مرگ آزاده نامداری، قتل نبوده است

جسد آزاده نامداری برای سم‌شناسی، به پزشکی قانونی فرستاده شد و حبیب‌الله صادقی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران اعلام کرد که علت مرگ، قتل نبوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیکر بی‌جان آزاده نامداری، مجری سابق تلویزیون، پس از پیدا شدن در خانه‌اش، برای تشخیص علت فوت و سم‌شناسی، به پزشکی قانونی منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیب‌الله صادقی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران، با اعلام این خبر توضیح داد: «بررسی صحنه فوت آزاده نامداری به پایان رسید اما هنوز دلیل مرگ مشخص نیست. علت طولانی شدن بررسی صحنه‌، حساسیت پرونده بود.»   او ادامه داد: «به طور قطع، علت مرگ، قتل نبوده‌ است، اما هیچ مدرکی که نشان‌دهنده خودکشی باشد، در صحنه حادثه پیدا نشده‌ است.»   صادقی، همچنین باردار بودن آزاده نامداری را تکذیب و اضافه کرد: «اکنون نیز جسد برای سم‌شناسی به پزشکی قانونی فرستاده‌ شده‌است و اعلام نتیجه، چند روز طول خواهد کشید. »   انتهای پیام   منبع: ایرنا

منبع: دانا

کلیدواژه: آزاده نامداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۶۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال افعی تهران فصل ۲ دارد؟/در پشت صحنه سریال افعی تهران چه خبر است؟ +عکس

جواد فرحانی، تهیه کننده سریال افعی تهران که از سریال‌های پرطرفدار این روزهاست در گفت‌وگو با رادیو نمایش گفت: قطعا افعی تهران این ظرفیت را دارد که به فصل دوم برسد اما باید دید در شرایط کنونی چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. جاودانه ماندن اثر مهم‌تر است. 

دیگر خبرها

  • تصاویر عجیب محمد صادقی بعد فرار از ایران: جنسیت خودم را نمی‌دانم!
  • بازیگر جنجالی تلویزیون ایران بطور قانونی مهاجرت کرد
  • خاطرات جانباز آزاده‌ای که چهره سال هنر انقلاب فارس شد
  • اوضاع وحشتناک اسیران غزه به روایت آزاده فلسطینی
  • مهم‌ترین دلیل توفیق سپاه، بافت مردمی آن است
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • سریال افعی تهران فصل ۲ دارد؟/در پشت صحنه سریال افعی تهران چه خبر است؟ +عکس
  • راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است