Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله هاشمی مجد با اشاره به شعار سال ۱۴۰۰، گفت: اهالی مسجد حضرت باقرالعلوم(ع) که با راهبری مرحوم آیت‌الله سیدمحمود هاشمی مجد در صف مبارزان و در زمره نیروهای انقلابی بوده و هستند، حتما برای تحقق این شعار نیز تلاش مجدانه خواهند کرد.

آیت الله «سید علی اصغر هاشمی مجد» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مراسم اولین سالگرد درگذشت آیت الله سید محمود هاشمی مجد در روز دوشنبه، همزمان با نیمه شعبان پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد حضرت باقرالعلوم (ع) خیابان قزوین تهران برگزار می شود، اظهار کرد: مرحوم آیت الله مجد، از موسسان مرکز رسیدگی به امور مساجد و کمیته انقلاب اسلامی بود که با تأسیس حوزه علمیه و مدیریت چند حوزه علمیه در تربیت نیروهای انقلابی و متدین و متعهد و متخصص برای نظام جمهوری اسلامی فعالیت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این استاد حوزه علمیه یادآور شد: طرح ختم قرآن به همت فرزندان و خانواده مرحوم در چند مسجد و حوزه علمیه در تهران در حال انجام است و تاکنون ده ها بار ختم قرآن به نیت امام جماعت فقید و انقلابی مسجد حضرت باقرالعلوم (ع)، انجام شده است.

 

امام جماعت مسجد حضرت باقرالعلوم (ع) در ادامه به شعار سال اشاره کرد و گفت: اهالی این مسجد که با راهبری مرحوم آیت الله هاشمی مجد در صف مبارزان و در زمره نیروهای انقلابی بوده و هستند، حتما برای تحقق شعار سال ۱۴۰۰ نیز تلاش مجدانه خواهند کرد.

 

وی خودکفایی کشور در تولید ملزومات و محصولات مقابله با کرونا با تلاش جهادی مسجدی ها و هیئتی ها و طلاب را ستودنی دانست و خاطرنشان کرد: این گروه‌ها امسال نیز برای جهش تولید و برداشتن موانع رشد تولید داخلی، حرکت خواهند کرد و اهالی مسجد حضرت باقرالعلوم (ع) نیز در این مسیر گام برمی دارند.

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله هاشمی مجد نیمه شعبان بزرگداشت مسجد حضرت باقرالعلوم حوزه علمیه هاشمی مجد آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۶۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه مشارکت‌های مردمی در صنعت اولویت وزارت صمت است

به گزارش خبرنگار مهر، عباس علی آبادی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم افتتاح دو طرح اقتصادی در گرمسار، ضمن بیان اینکه استان سمنان استانی کاملاً صنعتی است و ظرفیت‌های فوق العاده تولیدی در این استان وجود دارد، تاکید کرد: برنامه وزارت صمت این است که در سال جهش تولید، در این استان مانند دیگر نقاط کشورمان تحولات اساسی را رقم بزنیم.

وی با اشاره به تلاش برای تحقق شعار سال، افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، شعار سال ناظر بر این است که بتوانیم توسعه کیفی و کمی صنعت را به صورت جهش تولید داشته باشیم و در این راه مشارکت مردم را نیز جلب کنیم.

وزیر صمت با بیان اینکه هدف اصلی وزارتخانه در سال جاری تحقق شعار سال است، تاکید کرد: یکی از برنامه‌های سفر ما به استان سمنان نیز رصد بسترهای لازم برای مشارکت مردمی در تولید و تحقق شعار است.

علی آبادی با بیان اینکه تلاش داریم که در سال ۱۴۰۳ نیز گره گشایی از تولید داشته و مسیر را برای تحقق شعار سال فراهم تر سازیم، گفت: عزم جدی در وزارت صمت برای رونق و جهش تولید وجود دارد.

کد خبر 6081415

دیگر خبرها

  • حمایت از تشکل‌های مردم پایه فرهنگی هنری در مازندران
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان طرح در کرمان در دست اجرا
  • رئیس جمهور: ساز و کارهای مشارکت مردم برای تحقق شعار سال فراهم شود / توسعه یافتگی همگام با نظام انقلابی
  • برنامه ریزی شركت نفت و گاز كارون برای تحقق شعار سال
  • توسعه مشارکت‌های مردمی در صنعت اولویت وزارت صمت است
  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • برنامه‌ریزی نفت و گاز کارون برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • مانع‌زدایی از شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده واکسن، دارو و مکمل‌ها در راستای تحقق شعار سال
  • برنامه ریزی شرکت نفت و گاز کارون برای تحقق شعار سال