Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حسین‌آبادی با تشریح برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در شب و روز نیمه شعبان، گفت: قرائت دعای استغاثه به امام زمان(عج) با نوای سیدرضا نریمانی، احیای شب نیمه شعبان و برگزاری آئین شکرگذاری خادمان ازجمله این برنامه‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین «یاسین حسین آبادی» در گفت وگو با خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان درباره برنامه های مسجد مقدس جمکران برای شب و روز نیمه شعبان، اظهار کرد: این برنامه ها از عصر امروز (یکشنبه، 8 فروردین ماه) و از ساعت 17 و 30 دقیقه با بخش های متعدد و متنوع آغاز و از شبکه های متعدد رسانه ملی و نیز فضای مجازی پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: آغازگر این ویژه برنامه ها گعده قرآنی است و بعد از آن زیارت آل یاسین با نوای حاج مجتبی رمضانی قرائت می شود. نماز مغرب و عشای شب نیمه شعبان نیز به امامت آیت الله العظمی «نوری همدانی» در میعاد منتظران اقامه می شود.

 

وی تصریح کرد: پس از آن، آئین استغاثه به امام زمان(عج) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عالی برگزار می شود. قرائت دعای استغاثه به امام زمان(عج) با نوای سیدرضا نریمانی ادامه دهنده برنامه های شب نیمه شعبان است.

 

حجت الاسلام حسین آبادی در ادامه بیان کرد: سخنرانی کارشناسان، مدیحه سرایی ذاکران اهل بیت(ع) و اجرای برنامه توسط گروه های سرود و همخوانی و هنرمندان نیز برای شب نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران تدارک دیده شده است.

 

وی درباره برنامه های تدارک دیده شده ویژه احیای شب نیمه شعبان، گفت: احیای این شب عظیم الشان از ساعت 30 دقیقه بامداد آغاز شده و تا اذان صبح ادامه می یابد، قرائت دعای پرفیض کمیل و مناجات شعبانیه و حضور مهمانان و چهره های مهدی یاور از بخش های این آئین است.

 

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران درباره برنامه های تدارک دیده شده برای روز نیمه شعبان، ابراز کرد: این برنامه ها در دو نوبت صبح و عصر اجرا می شود. در نوبت صبح ویژه برنامه سالروز ولادت امام عصر(عج) از ساعت 10 تا 12 و در نوبت عصرگاهی از ساعت 17 تا اذان مغرب اجرا می شود.

 

وی با بیان اینکه همه این برنامه به صورت مجازی و نیز از طریق پخش از رسانه ملی به سمع و نظر مخاطبان و علاقمندان می رسد، خاطرنشان کرد: پس از نماز مغرب و عشاء، در شام نیمه شعبان آئین شکرگذاری خادمان مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: استغاثه به امام زمان عج نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران استغاثه به امام زمان عج مسجد مقدس جمکران روز نیمه شعبان حجت الاسلام قرائت دعای برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۶۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه جلب عنایت امام زمان (عج)

حجت الاسلام والمسلمین قمی گفت: برای جلب عنایت حضرت صاحب الزمان (عج) باید ببینیم چه برنامه‌هایی مورد خواست ایشان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • راه جلب عنایت امام زمان (عج)
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور
  • امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید
  • تغییر معماری تاریخی اصفهان برگرفته از روحیه انسان‌ها
  • نیت خاص آیت‌الله امامی‌کاشانی در تشرف ۴۰ هفته‌ای به جمکران با پای پیاده!
  • (ویدئو) درخواست کمک امام جماعت از طریق بلندگوی مسجد