Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محسن مسعودیان راد روز یکشنبه با اشاره به شعار سال ۱۴۰۰ با عنوان «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» از سوی مقام معظم رهبری به رسانه ها افزود: طرح های اشتغال سال ۹۹ نسبت به سال قبل از آن ۴۷ درصد افزایش یافت و در سال جاری برای تحقق این شعار تلاش می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان به ایجاد سه هزار و ۵۶۴ مورد طرح اشتغال با  ۱۰۳ درصد تحقق  برنامه در سال ۹۹ اشاره و خاطرنشان کرد: این طرح ها نسبت به سال قبل از آن ۴۷ درصد افزایش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به افزایش ۴۳ درصدی اعتبارات اشتغال کمیته امداد استان سمنان در سال ۹۹ اشاره کرد و گفت: ۵۶ درصد طرح های اشتغال اجرا شده در بخش  روستایی و ۴۴ درصد شهری بود.

وی بر نظارت بر هفت هزار و ۶۸۸ طرح تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان در سال ۹۹ اشاره کرد و گفت: ارائه چهار هزار و ۵۰۹ مشاوره شغلی نیز به مددجویان و کارآفرینان ارائه شد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان خاطرنشان کرد: با وجود شرایط سخت اقتصادی، این نهاد برای اشتغال و خودکفایی مددجویان و جامعه هدف تحت حمایت تلاش و دستاورد مطلوبی داشت.

وی بیان کرد: سال ۹۹ بالغ بر ۳ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان ایجاد شد در حالی که سهمیه استان یکهزار فرصت شغلی بود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: بالغ  بر ۱۰۲ میلیارد تومان برای ایجاد این فرصت های شغلی تخصیص یافت که بیش از این مبلغ با اقدامات و برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره)  استان جذب و اقدامات اشتغال زایی انجام شد.

مسعودیان راد تصریح کرد: سال گذشته، در بحث اشتغال زایی اقداماتی از جمله اشتغال نوین، دانش بنیان، نوآورانه، طرح‌های کارآفرینی و راهبری شغلی در دستور کار این مجموعه قرار داشت.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به درنظرگرفتن میامی به عنوان یکی از شهرستان های کم‌برخوردار کشور خاطرنشان کرد: بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اشتغال زایی و توانمندسازی مددجویان در سال ۹۹ به شهرستان میامی اختصاص یافت.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی سمنان مددجوی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی اشتغال پایدار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی سمنان مددجوی کمیته امداد تسهیلات بانکی سمنان مددجوی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی اشتغال پایدار اخبار کنکور مدیرکل کمیته امداد استان سمنان اشتغال زایی سال ۹۹ طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۶۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدفگذاری برای واگذاری ۲۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن طی سه ماه در سمنان

طباطبایی  در شصت و ششمین جلسه شورای مسکن استان سمنان، درباره ساماندهی بخش ناایمن مسکن مهر سمنان در قطعه‌های ۲۳ و ۲۴ این شهر، گفت: از ۳۳۶ واحد قطع‌های ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان، تاکنون ۲۵۳ واحد به راه و شهرسازی استان معرفی و ۲۳۷ واحد تخلیه شده است.

وی یادآور شد: عملیات ۲۱۴ واحد ویلایی جایگزین قطعات ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان با میانگین پیشرفت فیزیکی ۱۶ درصد در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه قرارداد ساخت ۱۱۲ واحد باقی‌مانده قطعات ۲۳ و ۲۴ با پیمانکار منعقد شده است و به‌زودی عملیات ساخت آن آغاز می‌شود، گفت: مالکان در این قطعه‌ها همکاری لازم را برای پیشبرد هدفگذاری دولت داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • هدفگذاری برای واگذاری ۲۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن طی سه ماه در سمنان
  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • لزوم هدفگذاری و تدوین برنامه جامع اشتغال در دشت آزادگان
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری