Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@18:02:00 GMT

۲ هزار فرصت شغلی در زنجان احیا شد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۶۶۹۵

۲ هزار فرصت شغلی در زنجان احیا شد

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی شامگاه شنبه در دیدار با اعضای منتخب سمن‌ها و مجمع جوانان استان، گفت: مجمع جوانان استان تاکنون فعالیت‌های خوبی در استان داشته است.

وی به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان اشاره کرد و گفت: سهم استان در مسکن ملی سه هزار و ۴۰۰ واحد بود که با تخصیص زمین به بیش از ۱۵ هزار واحد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان با بیان اینکه زنجانی‌ها از طرح اقدام ملی مسکن استقبال خوبی دارند، گفت: ۹ درصد ساخت مسکن انجام شده است.

حقیقی با بیان اینکه طی سال گذشته ۴۲۰ نفر با برگزاری آزمون وارد شرکت ایران ترانسفو شدند، ابراز کرد: شروع به کار رسمی آنان پایان فرودین امسال خواهد بود و برای سال ۱۴۰۰ نیز ۴۲۰ نفر نیروی انسانی دیگر در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: کارخانه نخ تایر صبای زنجان نیز ۸۰ درصد پارچه لاستیک کشور را تولید می‌کند که مشکل داشت ولی حل شد.

استاندار زنجان افزود: از سال ۹۷ تا کنون ۶۰ واحد تولیدی که بین چهار تا ۱۲ سال تعطیل بود به چرخه فعالیت در استان بازگشتند و دو هزار اشتغال هم احیا شده است.

حقیقی تصریح کرد:  طی دو سال گذشته واحد تولیدی و صنعتی در استان تعطیل نشده است.

کد خبر 5176845

منبع: مهر

کلیدواژه: سمن ها جوانان فتح الله حقیقی ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا تردد وسایل نقلیه خطبه های نماز جمعه مسافران نوروزی گرگان اردبیل وزش باد تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها بوشهر توفان تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۶۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد چهار هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، محمد عرب صبح پنج شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: ۴ هزار و ۱۲ طرح خود اشتغالی، مشاغل خانگی و پیمانکاری ویژه نیازمندان اجرا شده است که برای ۴ هزار و ۲۳۵ نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی افزود: در راستای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و مشارکت این افراد در بهبود وضعیت اقتصادی خانواده‌ها، طرح‌های مشاغل خانگی و خود اشتغالی در استان اجرا شد که در این راستا ۴ هزار و ۷۶۱ میلیارد ریال از منابع امدادی و بانکی پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: از این تعداد یک هزار و ۸۹۲ طرح در روستا و تعداد ۲ هزار و ۱۲۰ طرح در شهر اجرا شده است.

عرب با بیان اینکه توانمندسازی اقتصادی خانواده‌های تحت‌حمایت یکی از مهمترین رویکردهای این نهاد است افزود: تعداد یک هزار و ۴۹۶ طرح توسط زنان و تعداد ۲ هزار و ۵۱۶ طرح توسط آقایان در سطح استان اجرا شده است.

کد خبر 6081721

دیگر خبرها

  • تامین ۲۷۱ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • احیای واحدهای تولیدی راکد ۱۹۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد
  • جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان سمنان/ ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان سمنان
  • ایجاد چهار هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ایجاد ۴۵۰۰ فرصت شغلی در استان سمنان
  • جشن احیای واحد‌های راکد استان سمنان برگزار شد /ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • ایجاد ۱۲ هزار و ۵۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان لرستان
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان