Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیرحسین نظری رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت خوزستان گفت: مجتمع تولیدی فولاد روهینا جنوب عملیات نورد میلگرد، ریخته گری و نورد پیوسته انجام می‌شود که در بخش نورد میلگرد سالانه ۴۵۰ هزار تن و در بخش فولاد سازی، ریخته گری و نورد پیوسته سالانه ۴۵۰ هزار تن محصول فولادی تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه شمش خروجی از ریخته گری بدون برش وکوره میانی وارد بخش نورد شده و به میلگرد تبدیل می‌شود، افزود: این تغذیه گرم و پیوسته در تمامی مراحل موجب صرفه جویی حداقل ۳۰ درصد در انرژی مصرفی کارخانجات می‌شود.

نظری با اشاره به اینکه در این مجتمع تولیدی هیچگونه پساب تصفیه نشده، چه انسانی و چه صنعتی دفع نمی‌شود و پساب تصفیه شده برای درختکاری استفاده خواهد شد، اصریح کرد: این طرح به طور مستقیم برای یکهزار نفر و به صورت غیر مستقیم برای پنج هزار نفر اشتغالزایی به همراه دارد وموجب رونق منطقه شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت خوزستان سرمایه گذاری ارزی این طرح را ۱۲۰ میلیون یورو به ارزش سه هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این مجتمع با تولید سالانه ۹۰۰ هزار تن محصولات طویل و مفتول فولادی در شهرستان دزفول گامی بلند در صنعت فولاد استان و کشور است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولید فولاد مجتمع تولیدی ریخته گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۶۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر چهره شدید هومن برق‌ نورد

تغییر چهره شدید هومن برق‌ نورد

دیگر خبرها

  • فولاد خوزستان با ویسی به دنبال نجات در لیگ برتر
  • گزارش تلخ سازمان ملل: روزانه ۱ میلیارد وعده غذایی دور ریخته می‌شود
  • سالانه ۲۰ میلیون متر مکعب سیلاب در استان سمنان مهار می‌شود
  • افزایش تولید در صنعت فولاد کشور
  • تغییر چهره شدید هومن برق‌ نورد
  • جزئیات عملیات موفق پهپادی جبهه مقاومت عراق در جنوب سرزمین‌های اشغالی +نقشه میدانی
  • ابرکوه و سیادن ابهر مهمترین میلگردهای بورسی
  • آژیر قرمز برای ۳ تیم خوزستانی/ نابسامانی مدیریتی عامل اصلی ناکامی
  • جزئیات گروگان گیری در جنوب تهران تشریح شد/آزادی ۳ مرد ربوده شده
  • ریشخند فولاد مبارکه به تحریم‌ها