Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@21:13:11 GMT

خلیج فارس مواج است + فیلم

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۶۷۰۰

خلیج فارس مواج است + فیلم

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، وزش باد شدید که از دیشب در استان بوشهر آغاز شده خلیج فارس را مواج کرده است.

هواشناسی پیش از این از مواج شدن دریا از اواخر وقت شنبه تا سه‌شنبه خبر داده و اعلام کرده بود که در برخی ساعات سرعت وزش باد به ۷۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و ارتفاع موج از سه متر هم فراتر می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دریانوردان خواسته شده این روز‌ها به دریا نروند.

بیشتر بخوانید

ارتفاع موج در خلیج فارس از ۳ متر فراتر می‌رود

علیرضا بهادری کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر نیز گفت: صبح امروز سرعت وزش باد در شهر بوشهر ۴۰ کیلومتر درساعت بوده است.

او افزود: اگرچه هنوز گردوخاک در استان دیده نشده اما با توجه به سرعت وزش باد احتمال خیزش گردوخاک وجود دارد.

به گفته این کارشناس هواشناسی، همزمان با وزش باد شدید شمالی دمای هوا نسبت به روزهای گذشته کمی کمتر شده و این شرایط تا یکی دو روز آینده ادامه خواهد داشت.

بهادری بیان کرد: در شبانه روز گذشته، بندر امام حسن با ۱۵ درجه و برازجان با ۳۹ درجه سلسیوس کمترین و بیشترین دما را ثبت کرده‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/ک


منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خلیج فارس وضع هوا آب وهوا هواشناسی ساحل بوشهر وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۶۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۳ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با انتقاد از واگذاری سهام تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس طی تذکری شفاهی، گفت: اکثر فعالیت‌ها و استقرار این هلدینگ در استان بوشهر است و این بی عدالتی است که در حالی که هزینه‌ها و مشکلات محیط زیستی آن نصیب مردم استان می‌شود، پول و سود آن برای دیگران باشد.

وی بیان کرد: در شرایطی که مدارس و بیمارستان‌های استان بوشهر در گرمای تابستان کولر ندارند و باشگاه‌های ورزشی ما از حداقل امکانات برخوردار نیستند، نباید سرمایه هلدینگ خلیج فارس که متعلق به بازنشستگان است، از جیب مردم ما برداشته شود و خرج سلبریتی پرخرج شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از رئیس جمهور و مسؤولان مربوطه تقاضا داریم جلوی این کار را بگیرند، چرا که اقدامی کاملاً غیرقانونی است.

کد خبر 6085142 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • واگذاری سهام باشگاه پرخرج به هلدینگ خلیج فارس غیرقانونی است
  • چرا از هلدینگ خلیج فارس سهمی به بچه‌های خلیج فارس نرسد؟
  • رونمایی از تصویر سازی گرافیکی میرمهنای بندر ریگی در بوشهر
  • رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج فارس ایجاد می شود
  • برگزاری کنفرانس هوش مصنوعی در بوشهر+ تصویر
  • رونمایی از دستاوردهای جدید صنعت هسته‌ای
  • ایجاد رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج‌ فارس
  • دریا در استان بوشهر متلاطم می‌شود
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر
  • واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است