Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جریان بازدید از روند اجرای قطعات مختلف راه آهن اردبیل - میانه به همراه خطیبی، معاون ساخت و توسعه راه‌آهن، بنادر و فرودگاه‌های وزارت راه و شهرسازی و قلندری معاون عمرانی استانداری گفت: تلاش شده با تزریق اعتبار ۲۴۰ میلیارد تومانی در اواخر سال گذشته از محل بانک ملی و منابع عمومی دولت و همچنین با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی که تزریق می‌شود، روند ریل گذاری و اجرا بیش از پیش تسریع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: با تزریق به موقع اعتبار ۲۴۰ میلیارد تومانی در اواخر سال گذشته، هم اکنون پیمانکاران تمام قطعات راه آهن از اولین روز بعد از تعطیلات نوروز مستقر و کار اجرا را شروع کرده اند.

استاندار اردبیل اظهار کرد: در جریان بازدید از تمام قطعات راه آهن اردبیل - میانه صورت جلسه کاری با همه پیمانکاران امضا شد تا بتوانیم با تسریع در روند اجرا زیرسازی را تا ۲۰ خرداد به پایان برسانیم.

بهنام جو تصریح کرد: تمامی قطعات راه آهن در حال اجرا بوده و تا ۲۰ خرداد ماه زیرسازی را انجام می‌دهند.

او گفت: در سه قطعه از قطعات راه آهن به دلیل جایگزین شدن پیمانکار جدید و همچنین سختی کار در منطقه زیرسازی تا مرداد ماه انجام می‌شود.

استاندار اردبیل با اشاره به انجام ریل گذاری ۵۲ کیلومتر از مسیر راه آهن، اظهار کرد: با توجه به عدم ورود ریل از خارج از کشور، ریل از تولید داخلی به پروژه‌های راه آهن خریداری می‌شود.

بهنام جو ادامه داد: با توجه به پیگیری‌های انجام گرفته سهمیه استان برای اختصاص ریل افزایش می‌یابد.

او به بازدید از ایستگاه‌های در حال اجرای راه آهن اشاره کرد و افزود: اجرای ایستگاه اصلی راه آهن اردبیل با بیش از ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی تا خرداد ماه به اتمام می‌رسد.

استاندار اردبیل بیان کرد: سه ایستگاه دیگر به غیر از ایستگاه اصلی راه آهن اردبیل در حال اجرا بوده که یک ایستگاه تا خرداد ماه و دو ایستگاه دیگر تا مرداد ماه تکمیل می‌شود.

در جریان بازدید یک روزه استاندار اردبیل به همراه خطیبی، معاون ساخت و توسعه راه‌آهن، بنادر و فرودگاه‌های وزارت راه و شهرسازی از قطعات مختلف راه آهن اردبیل - میانه بازدید و نیازمندی‌های پیمانکاران برای تسریع در اجرای پروژه احصا شد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعتبارات عمرانی راه آهن ریل گذاری تزریق اعتبار استاندار اردبیل میلیارد تومانی راه آهن اردبیل قطعات راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۷۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساعدت ۴ میلیارد تومانی مردم اردبیل به حساب ۱۰۰ امام (ره)

به گزارش خبرنگار مهر، حامد کیخسروی بعدازظهر یکشنبه در همایش تجلیل از خیرین مسکن ساز شهرستان مشگین شهر و تبیین حساب ۱۰۰ امام در این شهرستان اظهار کرد: برکات و حسنات حساب ۱۰۰ امام در این ۴۶ سال بیشمار و متعدد بوده و بنیاد مسکن با محوریت حساب ۱۰۰ امام توانسته در ساخت مسکن محرومان گام های جدی و موثری را بردارد.

وی خاطرنشان کرد: در استان اردبیل نیز علاوه بر ساخت مسکن برای محرومان از محل حساب ۱۰۰ امام برای خرید، رهن، اجاره و تعمیر واحدهای مسکونی اقشار آسیب پذیر مساعدت شده و سه قطعه زمین نیز در شهرهای مختلف برای ساخت مسکن محرومان اهدا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل اقدامات انجمن خیرین مسکن ساز و حساب ۱۰۰ امام را مناسب ارزیابی کرد و گفت: با برگزاری همایش ها و نشست های تبلیغی و رسانه ای تلاش خواهیم کرد تا این حوزه را تقویت کرده و اسباب جلب مشارکت مردم را در فعالیت های خیرخواهانه و عام المنفعه فراهم کنیم.

کیخسروی اقدامات بنیاد مسکن در شهرستان ها را یادآور شد و بیان کرد: همزمان با آغاز دهه حساب ۱۰۰ امام و بنیاد مسکن ۳۰ پروژه عمرانی در مناطق مختلف استان اردبیل به بهره برداری رسید که شامل آسفالت معابر روستایی، اجرای طرح هادی، زیرسازی آسفالت ریزی، واحدهای مسکونی برای اقشار محروم و پروژه های عمرانی و زیربنایی بود که با اعتباری بالغ بر ۷۴۰ هزار و ۴۲۳ میلیون ریال آماده افتتاح شد.

وی با بیان اینکه حساب ۱۰۰ امام از برکات وجودی امام راحل برای عمران و بهسازی روستاها و مناطق محروم بود، تصریح کرد: با گذشت بیش از ۴۴ سال از صدور این فرمان در کشور سیمای عمران و آبادانی را در روستاها و شهرهای کشور شاهدیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل با بیان اینکه پس از افتتاح حساب ۱۰۰ تشکیلاتی به نام «بنیاد مسکن انقلاب اسلامی» شکل گرفت تا امر تهیه مسکن برای افراد نیازمند قاعده مند شود، گفت: در استان اردبیل و شهرستان های آن برکات این حساب عظیم و ارزشمند را شاهدیم.

کیخسروی با تقدیر از خیرین مسکن ساز شهرستان مشکین شهر بیان کرد: در حاب حاضر ۸ واحد مسکن خیرساز از محل حساب ۱۰۰ امام در مشگین شهر در حال ساخت است که به محض اتمام در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

در این مراسم خیرین مسکن ساز حاضر در همایش فرم های مشارکت در ساخت مسکن محرومان را دریافت و کمک های نقدی و غیرنقدی خود را برای تامین مسکن نیازمندان به حساب ۱۰۰ امام (ره) واریز کردند.

کد خبر 6084630

دیگر خبرها

  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل -میانه
  • اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومانی بیمارستان بهلول گناباد
  • تکمیل طرح پمپاژ دایجوند با تزریق ۷۰ میلیارد ریال اعتبار
  • مساعدت ۴ میلیارد تومانی مردم اردبیل به حساب ۱۰۰ امام (ره)
  • تکمیل بزرگراه‌ها نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • تاکید استاندار مازندران بر تعریض و تکمیل پل فجر ساری
  • تکمیل بزرگراه‌های استان اردبیل نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • تکمیل چهاربانده همدان- بهار- گل‌تپه- علیصدر نیازمند تزریق اعتبار