Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم گل‌گهر سیرجان با حضور امیرقلعه‌نویی همانند لیگ نوزدهم، در رتبه دهم جدول قرار دارد.

خبرگزاری میزان -‌ بی‌شک یکی از چهره‌های ناموفق لیگ نوزدهم تا بدین جا امیر قلعه‌نویی بوده است. سرمربی کهنه‌کار لیگ‌برتر در حالی مجبور به استعفا از سپاهان شد که در میانه فصل گزینه هدایت تیم ملی فوتبال ایران بود. با این همه او مانند گذشته مسیر کرمان را پیش گرفت تا برندش را در استان کرمان احیا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از استعفای قلعه‌نویی در سپاهان تا قبول هدایت گل‌گهر سیرجان تنها ۲۲ روز طول کشید.

*جلالی و قلعه‌نویی کپی برابر اصل؟

در لیگ نوزدهم با اینکه جلالی جایگزین وینگو بگوویچ شد در انتهای فصل نتیجه بدی کسب نکرد و با ۳۳ امتیاز در رده دهم قرار گرفت اما سیرجانی‌ها در لیگ بیستم به طمع کسب نتایج بهتر و سهمیه لیگ‌قهرمانان آسیا باز هم دست به تغییر روی نیمکت تیمشان زدند و امیر قلعه‌نویی را جانشین جلالی کردند، اما ظاهرا به آنچه می‌خواستند حتی نزدیک هم نشدند به طوری که تا اینجای کار گل‌گهر سیرجان با ۱۷ بازی، تنها ۲۳ امتیاز گرفته است. در این ۱۷ مسابقه ۶ برد، ۵ مساوی، ۶ باخت و تفاضل منفی یک برای شاگردان قلعه‌نویی ثبت شده است.

*ناکامی مقابل سرخابی‌ها و مربیان جوان

با اینکه گل‌گهر در هفته نهم مقابل استقلال با نتیجه دو بر یک متحمل باخت خانگی شد، اما این مورد تلخ‌ترین شکست این تیم نبود. بدترین خاطره قلعه‌نویی از لیگ بیستم به بازی معوقه هفته دهم لیگ‌برتر بازمی‌گردد. شکست ۵ بر صفر خانگی مقابل پرسپولیس در حالی اتفاق افتاد که قلعه‌نویی و منشا با محرومیت مواجه بودند. با این همه قلعه‌نویی در شروع لیگ بیستم از شاگردانش در سپاهان انتقام گرفت و طلایی‌پوشان را با نتیجه سه بر یک بدرقه کرد. آنها تا هفته پنجم خوب پیش رفتند، اما شکست مقابل پیکان و صنعت‌نفت سیرجانی‌ها را از صدر جدول دور کرد. تساوی مقابل ذوب‌آهن، نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم اراک نشان داد گل‌گهر در مقابل مربیان جوان و با انگیزه به مشکل برمی‌خورد.

*موثرترین بازیکنان

گادوین منشا، احمد زنده‌روح، مهرداد بشاگردی، میلاد زکی‌پور و علی اصغر عاشوری به ترتیب جزو موثرترین شاگردان قلعه‌نویی تا به اینجای فصل لقب گرفتند. گادوین منشا با ۱۰ گل در کسب نتایج گل‌گهر تاثیر زیادی داشته است و در جدول گلزنان جدی‌ترین رقیب سجاد شهباززاده است.

*عملکرد دور از انتظار حقیقی

با این همه کمتر کسی فکر می‌کرد بشاگردی در لیست موثرترین‌ها قرار بگیرد. بشاگردی ۳۴ ساله، در حالی بیشتر بازی‌های فصل را درون قفس توری سیرجانی‌ها ایستاد که بیشتر هواداران منتظر درخشش علیرضا حقیقی بودند. حقیقی که فصل خوبی را پشت سر نگذاشته، بعد از شکست دو بر یک مقابل تراکتور، کم‌کم از ترکیب اصلی فاصله گرفت.

همچنین میلاد زکی‌پور بعد از خروج از استقلال انگیزه‌های زیادی برای اثبات توانایی‌هایش داشت و با عملکردش موفق‌ترین خرید گل‌گهر لقب گرفت.

در نهایت علی اصغرعاشوری از زمان حضورش در نساجی نشان داده است عملکرد کم‌نوسانی در لیگ‌برتر دارد و معمولا بازی موثری را به نمایش می‌گذارد.

*شادی گل جنجالی

شادی گل جنجالی منشا مقابل نساجی باعث محرومیت یک جلسه‌ای این مهاجم نیجریه‌ای شد تا او دیدار حساس مقابل پرسپولیس را از دست بدهد و تیمش با شکست سنگین مواجه شود. باشگاه گل‌گهر هم چند مدتی را درگیر حواشی شادی گل عجیب منشا بود.

*پرسپولیس کاپیتان گل گهر را هوایی کرد

علیرضا ابراهیمی یکی از بازیکنان بومی موفق خط دفاعی گل‌گهر بود که در برهه‌ای مورد توجه پرسپولیس قرار گرفت. او مدتی هم در تمرینات گل‌گهر حاضر نشد تا شایعه و حاشیه پیرامون تیمش زیاد شود. با این همه قلعه‌نویی با خروج مدافعش موافقت نکرد تا کاپیتان گل گهر فصل را در تیم خودش به پایان برساند.

*پای ثابت نقل و انتقالات

در پنجره نقل و انتقالات نیم فصل، سیرجانی‌ها پای ثابت شایعات رسانه‌ای بودند؛ شایعات به جایی رسید که در بیانیه‌ای کوتاه مجبور به تکذیب شدند. در پنجره نقل‎‌وانتقالات نیم‌فصل مرتضی تبریزی، فرشید باقری و علی دشتی به جمع شاگردان قلعه‌نویی اضافه شدند. خرید‌هایی که باعث تقویت خط آتش گل‌گهر شدند. این در حالی است که در ابتدای فصل گل‌گهر ۹ بازیکن جدید خرید تا بتواند شرایط بهتری نسبت به سال گذشته در لیگ‌برتر داشته باشد. بازیکنانی که نام‌های بزرگی محسوب می‌شوند: آرمین سهرابیان، رضا شربتی، سعید صادقی، علی اصغر عاشوری، علیرضا آرتا، علیرضا حقیقی، علیرضا علیزاده، محسن کریمی و میلاد زکی‌پور.

*شایعه خروج قلعه‌نویی

زمانی که محمود فکری از استقلال خارج شد نام چند گزینه برای هدایت آبی‌پوشان مطرح شد. نام امیرقلعه‌نویی در میان گزینه‌های هدایت استقلال وجود داشت و از سوی دیگر شایعه نارضایتی مدیران گل‌گهر از نتایج تیم شنیده می‌شد. با این وجود قلعه‌نویی در سیرجان ماندگار شد و مدیران این باشگاه در تمرین حاضر شدند تا به شایعه‌ها پایان دهند.

*در انتظار پایان خوب

تیم گل گهر فصل را بسیار خوب شروع کرد، اما رفته رفته شرایط تیم بدتر شد؛ باید دید شاگردان قلعه‌‎نویی تا پایان فصل موفق به کسب نتیجه‌ای بهتر از فصل گذشته می‌شوند یا نتایج سینوسی این تیم همچنان ادامه خواهد داشت.

‌بیشتر بخوانید:

مهدی: ماشین‌سازی از لیگ برتر کناره‌گیری نکرده است

انتهای پیام/

برچسب ها: گل گهر سیرجان امیر قلعه نویی علیرضا ابراهیمی علیرضا حقیقی علی اصغر عاشوری مجید جلالی مهرداد بشاگردی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گل گهر سیرجان گل گهر سیرجان امیر قلعه نویی علیرضا ابراهیمی علیرضا حقیقی علی اصغر عاشوری مجید جلالی مهرداد بشاگردی گل گهر سیرجان شاگردان قلعه قلعه نویی سیرجانی ها لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۷۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایلی کهن: قلعه نویی به خاطر کلمه «مردک» شکایت کرده؛ معنی‌ بدی ندارد، یعنی مرد کوچک!

محمد مایلی کهن معتقد است حرف بدی به امیر قلعه نویی نزده است!

طرفداری | محمد مایلی کهن درباره شکایت امیر قلعه نویی از خودش صحبت هایی را انجام داده است.

صحبت های محمد مایلی کهن را می خوانید:

آقای مایلی کهن در دادگاه شکایت آقای قلعه نویی حاضر شدید؟

بله، دیروز (دوشنبه) رفتیم، بالاخره باید می‌رفتیم.

تصور می‌کردیم این ماجرا ختم به خیر شده؟

به هر حال هست هنوز، دیگر چه بگویم؟ انگار ایشان در اروپا به دنیا آمده بودند و ما نمی‌دانستیم. چون به خاطر کلمه «مردک» شاکی شده در حالی که مردک حرف بدی نیست و معنی‌اش می‌شود مرد کوچک(!)

یعنی به خاطر همین یک کلمه شکایت کرده؟

نه، یکی از حرف‌هایی که در آن مصاحبه ویدئویی گفتم این بود.

چطور وکیل همراه ‌تان نبود در دادگاه؟

نه، اتفاقا باجناقم وکیل است اما من همیشه خودم به این جلسات می‌روم.

در جلسه دادگاه چه گذشت؟

بالاخره مسائلی مطرح شد و چیزهایی که قاضی پرسید را ما هم جواب دادیم. گفتیم در شرایط فعلی هر چیزی گفتیم از صدا و سیمای خودمان یاد گرفتیم. چطور وقتی به ایشان می گویند ژنرال خوشش می آید و حالا باید به خاطر این حرف ها ناراحت شوند؟

ظاهرا همراهان‌تان را هم به جلسه دادگاه راه ندادند؟

بله آقا نادر (فریادشیریان) آمده بودند علی رغم اینکه من از ایشان خواستم نیایند و پسرم هم بود که نگذاشتند هیچ کدام شان وارد اتاق شوند.

حالا چه حکمی صادر می‌شود؟

(با خنده) آخر چه حکمی می‌خواهند بدهند؟ ما که همیشه تابع قانون بوده و هستیم.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • پاسخ مثبت ۲ مربی سرشناس به قلعه نویی
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی
  • مایلی‌کهن: مشکلی با زندان رفتن ندارم!
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • دانیال به دنبال جبران گل جنجالی‌اش به پرسپولیس
  • مایلی کهن: قلعه نویی به خاطر کلمه «مردک» شکایت کرده؛ معنی‌ بدی ندارد، یعنی مرد کوچک!
  • این بازیکن برای حضور در تیم ملی تغییر چهره داد!
  • واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی
  • صحبت‌های مایلی‌کهن پس از دادگاه شکایت قلعه‌نویی
  • قطبی: نمی‌توانم جزئیات همکاری با قلعه‌نویی را اعلام کنم