Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@10:21:24 GMT

مصرف ۴۷ میلیون لیتر بنزین در خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۷۳۶۳

مصرف ۴۷ میلیون لیتر بنزین در خراسان رضوی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اصغر اصغری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان رضوی گفت: از ۲۹ فروردین پارسال تا پایان ششم فروردین امسال حدود ۴۷ میلیون لیتر بنزین در این منطقه به مصرف رسید و بیشترین میزان مصرف بنزین مربوط به روز ۲۹ اسفندماه سال گذشته با حدود هفت میلیون لیتر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: با توجه به شرایط کرونایی نوروز ۹۹، مقایسه مصرف امسال با پارسال چندان درست نخواهد بود، با این حال می‌توان گفت که مصرف نوروزی نسبت به میانگین مصرف اسفندماه رشدی ۱۳ درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید

افتتاح پالایشگاه نفت زال پارس در خراسان رضوی

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، شهرستان‌های مشهد، چناران، کلات، بینالود، فیروزه، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت‌جام، تایباد، درگز و سرخس را زیرپوشش دارد. دیگر شهر‌های خراسان رضوی زیر پوشش خدمات ۲ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه و سبزوار هستند.

انتهای پیام// م.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مصرف بنزین فرآورده های نفتی شیوع کرونا پمپ بنزین سفر نوروزی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۷۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی

ایسنا/گیلان مدر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان گفت: در سال ۱۴۰۲ این شرکت سوخت ۱۱ هزار خانوار مصرف‌کننده نفت سفید در استان که از نعمت گاز طبیعی برخوردار نیستند را تامین کرد.

مجتبی شکوری امروز پنجم اردیبهشت ماه در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در سال گذشته ۱۸ میلیون و ۵۹۴ هزار و ۸۵۶ لیتر نفت سفید در سطح استان گیلان توزیع شد، اظهار کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان گیلان سوخت ۱۱ هزار خانوار فاقد گاز طبیعی را تامین می‌کند.

وی با بان اینکه از این مقدار نفت سفید توزیع شده در استان، ۱۱ میلیون و ۱۵۶ هزار لیتر برای مناطق سخت گذر و کوهستانی ارسال شده است، افزود: هفت میلیون و ۴۳۸ هزار و ۸۵۶ لیتر نیز برای خانوارهای عادی و فصلی ارسال شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان تصریح کرد: در سال گذشته برای هر خانوار فاقد گاز طبیعی ساکن در مناطق سخت گذر، ۱۱ سهمیه معادل ۲۳۱۰ لیتر و برای هر خانوار ساکن عادی ۱۰ سهمیه معادل ۲۱۰۰ لیتر و برای هر خانوار فصلی سه سهمیه معادل ۶۳۰ لیتر تخصیص و تحویل شده است.

شکوری خاطرنشان کرد: از این تعداد خانوار گیلانی مصرف‌کننده نفت سفید، ۵۰ درصد در مناطق عادی و ۴۵ درصد در مناطق سخت گذر سکونت دارند و مابقی مربوط به ساکنان مناطق فصلی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • خودرو جایزه کم مصرفان برق/ توافق نفتی آمریکا و چین
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • مصرف آب مشهد هفت هزار و ۱۵۰ لیتر بر ثانیه است
  • صدور مجوز حفر ۱۳۰ حلقه چاه برای تامین آب شرب خراسان رضوی
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • ثبت بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در پخش منطقه آذربایجان شرقی