Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الله غلامی سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: بر اساس تصمیم ستاداستانی مقابله با کرونا از سمت شاهین شهر و کاشان محدودیت تردد اعمال خواهد شد و الزامی است مسافران شهر‌های تهران وکرج در  ۲۴ ساعت آینده  استان اصفهان را ترک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او خاطرنشان کرد: بعد از این زمان خودرو‌های پلاک تهران و کرج در استان اصفهان ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد و در مرحله دوم در صورت رعایت نکردن این دستورالعمل ستاد کرونا خودروی آن‌ها تا پایان تعطیلات نوروزی توقیف خواهد شد.

شمار مسافران نوروزی به اصفهان تاکنون افزون بر ۲۵۰ هزار نفر اعلام شده است.

در استان اصفهان امور بهداشتی و درمانی ۲۲ شهرستان با حدود چهار میلیون و ۵۰۰ هزار نفر زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و ۲ شهرستان کاشان و آران و بیدگل با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی کاشان است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد مقابله با کرونا ممنوعیت تردد مسافران خودرو های پلاک تهران و کرج استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۷۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۴ درصدی تردد مسافران فرودگاه مشهد در تعطیلات عید فطر

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌ رضوی افزایش ۲۴ درصدی تردد مسافران فرودگاه مشهد در تعطیلات عید فطر خبر داد.

محمود امانی‌بنی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص میزان جابجایی و تردد مسافران در تعطیلات عید فطر اظهار کرد: در تعطیلات عید سعید فطر شاهد رشد ورود مسافران به مشهد بودیم. برهمین اساس پیش از نوروز، برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای پیک سوم سفرهای نوروزی برای اعزام و پذیرش مسافران صورت گرفت.

وی ادامه داد: در روز جمعه ۲۴ فروردین ماه شاهد ثبت رکورد نشست و برخاست ۱۹۷ هواپیما در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد بودیم. همچنین از ۲۱ تا ۲۴ فروردین ‌ماه ۷۲۳ پرواز در فرودگاه مشهد نشست و برخاست داشت که حاکی از رشد ۲۱ درصدی پروازها نسبت به عید فطر سال گذشته بودیم.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان ‌رضوی تصریح کرد: در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۴ فروردین‌ماه شاهد جابه‌جایی ۱۰۱ هزار و ۲۵۳ مسافر بودیم که نسبت به تعطیلات عید فطر سال گذشته ۲۴ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • زیرساخت‌های شبکه‌های سیار مبتنی بر توسعه فیبر نوری
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار 
  • تحقق شعار سال با آغاز به کار اولین مجتمع خورشیدی حمایتی متمرکز کشور در استان اصفهان
  • ممنوعیت تردد شناورهای سبک در جزایر هرمزگان
  • ممنوعیت تردد در محور‌های چالوس و آزادراه تهران شمال اعمال شد
  • ممنوعیت تردد در محور‌های چالوس و آزادراه تهران-شمال اعمال شد
  • افزایش ۲۴ درصدی تردد مسافران فرودگاه مشهد در تعطیلات عید فطر