Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در کرمانشاه، کیومرث غلامی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص وضعت تردد درون شهری، اظهار داشت: در حال حاضر میزان ترددها در مقایسه با نوروز ۹۹ و هفته گذشته به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به افزایش تصادفات با توجه به افزایش ترددها نوروزی، ادامه داد: روند تصادفات درون شهری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از افزایش تصادفات درون شهری در استان خبر داد و افزود: در معابر دورن شهری استان به غیر شهر کرمانشاه تصادف فوتی نداشتیم.

وی ادامه داد: از ابتدای طرح نوروزی (۲۵ اسفند تا به امروز) در شهر کرمانشاه سه فقره تصادف فوتی از نوع عابر پیاده داشته‌ایم که بیانگر نامناسب بودن زیرساخت‌ها برای عابران و سرعت زیاد رانندگان متخلف است.

غلامی با اشاره به وقوع ۷۴ تصادف جرحی از ابتدای طرح در معابر درون شهری استان، گفت: این تعداد تصادفات حدود ۱۰۸ نفر مصدوم بر جای گذاشته که نشان از افزایش تردد خانوادگی دارد.

وی در خصوص محدودیت‌های اعمال شده با توجه به شرایط کرونایی، گفت: اعمال محدودیت‌ها متناسب با رنگ شهرها است برای شهرهای قرمز منع تردد ورود(پلاک غیربومی) و خروج (پلاک بومی) جریمه یک میلیون تومانی و برای شهر نارنجی هم علاوه بر منع تردد ورود و خروج، جریمه ۵۰۰ میلیونتومانی هم اعمال می‌شود.

غلامی در پایان، اضافه کرد: منع تردد شبانه هم از ساعت ۱۰ شب تا ۳ بامداد همچنان در شهرهای استان ادامه دارد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه تصادفات عابر پیاده پلیس درون شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۷۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟

به گزارش همشهری آنلاین، پل های عابر پیاده با هدف تسهیل عبور و مرور اقشار خاص مانند سالمندان و معلولان و ... مکانیزه (برقی) شدند. ایجاد هر نوع اختلال در فعال بودن این پل ها رفت و آمد گروه های هدف را با مشکل مواجه می‌کند. به گفته سید محمد آقامیری حدود ۵۴۰ عرشه پل مکانیزه در تهران وجود دارد که ۷۰ تا ۸۰ درصد قابل استفاده هستند و مابقی (۲۰ تا ۳۰ درصد) خراب یا از رده خارج شده اند.

او در ادامه به نسل جدید پل های عابر پیاده هم اشاره و عنوان کرد: «۶۰ دستگاه پل عابرپیاده با پله های جدید به زودی در اماکن و نقاط خاص مانند مراکز درمانی، درمانگاهها ، بیمارستان ها و.. مراکز پر تردد شهر نصب می شوند.»

آقامیری با بیان این که پل‌های جدید برخی دارای پله‌ها گام (ارتفاع پله ها کمتر از ۱۰ سانتی متر است) و تعدادی هم به رمپ با شیب ۸ درصد (شیب ملایم) مجهز هستند، تاکید کرد: «با نصب و تجهیز پل‌های عابر پیاده جدید عبور و مرور شهروندان به ویژه افراد سالمند، معلولان، ویلچری ها و مادران همراه با کالسکه بهتر و راحت‌تر می شود.

کد خبر 846898 منبع: ایرنا برچسب‌ها شهردارى تهران تهران عابر پیاده

دیگر خبرها

  • تبریز؛ فقیرترین کلانشهر کشور در حوزه هوشندسازی/ افزایش تلفات تصادفات درون شهری نگران کننده است
  • ۹۸ درصد رانندگان تبریز قانونمند هستند
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم
  • ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری
  • مرگ ۱۰۹ نفر در تصادفات درون شهری کرمانشاه
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه