Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@04:11:34 GMT

احداث پل جدید مهریان یاسوج/ رفع معارض در دستور کار است

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۷۹۵۴

احداث پل جدید مهریان یاسوج/ رفع معارض در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری مهر، کیامرث حاجی زاده در نشست بررسی وضعیت پل مهریان، افزود: تقاطع پل مهریان ایمن سازی و طرح ساماندهی در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی خواستار طراحی یک میدان، نصب چراغ راهنما و سرعت کاه در این تقاطع شد و اظهار کرد: این کارها با هدف تقسیم بار ترافیکی و پایش تصویری انجام خواهد شد.

حاجی زاده اجرای پروژه را بر عهده پیمانکار پروژه و راهداری دانست و گفت: این پروژه با مشارکت شهرداری یاسوج، دهیاری مهریان و نظارت پلیس راه و معاونت عمرانی عملیاتی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مهلت اجرای تقاطع پل مهریان را پایان فروردین ماه اعلام کرد.

معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه تصمیم‌های لازم در خصوص آغاز عملیات اجرایی پل مهریان گرفته شده است، خاطر نشان کرد: جلسات رفع معارض این پروژه برگزار و هرچه سریع‌تر نسبت به احداث پل جدید مهریان اقدام کنیم.

کد خبر 5176980

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد احداث تقاطع غیرهمسطح پلیس راه ویروس کرونا آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه تردد وسایل نقلیه خطبه های نماز جمعه مسافران نوروزی گرگان اردبیل وزش باد بوشهر تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها توفان تولید پل مهریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۷۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ پروژه عمرانی بنیاد مسکن در اردبیل افتتاح می‌شود

حامد کیخسروی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل آسفالت معابر روستایی، اجرای طرح هادی، زیرسازی آسفالت ریزی، واحدهای مسکونی برای اقشار محروم و پروژه‌های عمرانی و زیربنایی است که با اعتباری بالغ بر ۷۴۰ هزار و ۴۲۳ میلیون ریال آماده افتتاح شده است.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان خلخال ۶ پروژه در دهه بنیاد افتتاح می‌شود که شامل زیرسازی و آسفالت روستای میانرودان، سجهرود، تیل، بفراجرد و گزاز است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: در شهرستان خلخال پروژه چهار واحدی بنیاد شامل ساخت مسکن برای قشر محروم نیز به صورت کلیدتحویل در این دهه افتتاح می‌شود تا در خوجین خلخال تحویل متقاضیان شود.

کیخسروی بیان کرد: برای ساخت این واحدها به ازای هر واحد یک هزار و ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض پرداخت شده و تسهیلات نیز بالغ بر ۳ هزار میلیون ریال است.

وی ادامه داد: در شهرستان بیله سوار پروژه‌های اجرای آسفالت روستاها را در چهار روستا شاهد خواهیم بود که در این دهه به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل افزود: اجرای آسفالت روستای بابک، مسجدلو، گون پاپاق و اوجاق قشلاقی خروسلو آماده افتتاح است و در کنار آن شاهد احداث واحد مسکونی در اوجاق قشلاقی خروسلو برای آسیب دیدگان سیل خردادماه سال گذشته هستیم.

کیخسروی تصریح کرد: در روستاهای بیله درق، بنمار، سئین، درآباد، ورگه سران و … نیز بهره برداری از طرح‌های آسفالت روستایی به مناسبت دهه حساب ۱۰۰ امام خواهیم بود تا اهالی این روستاها در سرعین از مزایای آسفالت معابر استفاده کرده و بهبود تردد آنها را شاهد باشیم.

وی گفت: در دهه حساب ۱۰۰ امام در روستای آلوارس سرعین جدول گذاری و کانیوو اجرایی شده و شاهد بهره برداری از این طرح عمرانی خواهیم بود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از افتتاح سه پروژه در نمین همزمان با دهه بنیاد مسکن خبر داد و اظهار کرد: در روستای کله سر نمین با اعتباری بالغ بر ۶۹ هزار میلیون ریال اجرای طرح هادی و آسفالت ریزی به مساحت ۱۱ هزار و ۵۰۰ مترمربع انجام خواهد شد.

کیخسروی افزود: اجرای نهضت ملی مسکن در قالب ۲۰ واحد گروه ساخت در شهرک ولیعصر نمین در این ایام آغاز شده تا ساخت واحدهای مسکونی را برای متقاضیان شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: در روستای اورنج نمین احداث واحد مسکونی روستایی با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیون تومان انجام می‌شود تا این متقاضی روستایی از سرپناه مناسب بهره مند شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل خاطرنشان کرد: در شهرستان اردبیل اجرای طرح هادی روستایی در چنذانق، قره لر، آقاباقر، خواجه بلاغی، الماس، نوشهر، بودالالو، شبلو، کولانکوه و گندیشمین اجرایی شده و در گرامیداشت این دهه بهره برداری خواهد رسید.

کیخسروی گفت: بنیاد مسکن امسال نیز اجرای طرح هادی، آسفالت ریزی و زیرسازی معابر روستایی، مقاوم سازی مسکن روستاییان و سایر پروژه‌های عمرانی را با اولویت در دستور کار قرار داده تا رضایت ساکنان مناطق روستایی فراهم آید.

کد خبر 6076271

دیگر خبرها

  • کلنگ احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس بر زمین زده شد
  • اجرای ۱۱ تقاطع غیر همسطح در قزوین
  • صرف ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار جهت ساخت تقاطع شریعتی خرم‌آباد
  • افتتاح ۳۰ پروژه عمرانی بنیاد مسکن در اردبیل
  • برنامه شهرداری تهران برای ساخت ۲۶ تقاطع در سال جدید
  • تلاش برای تسریع در تکمیل مهم‌ترین رینگ ترافیکی استان قم
  • برنامه شهرداری برای ساخت ۲۶ تقاطع جدید در تهران در سال جدید
  • احداث تقاطع غیرهم‌سطح شریعتی خرم‌آباد با اعتبار130میلیارد تومان
  • امسال ۳۰۰ پروژه بزرگ عمرانی برای کلانشهر اصفهان پیش‌بینی شده است
  • ۳۰ پروژه عمرانی بنیاد مسکن در اردبیل افتتاح می‌شود