Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس پلیس راهور استان اصفهان اظهار داشت: خودروهای دارای پلاک تهران و کرج در صورت تردد در اصفهان مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی می‌شوند و این در حالی است که در صورت ۲ بار تکرار جریمه، خودرو خاطی توقیف سیستمی می‌شود. - اخبار استانها -

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  اصفهان با اشاره به محدودیت‌‌های جدید اعمال شده مبنی بر ورود خودروها به اصفهان اظهار داشت: با توجه به نارنجی شدن تهران و کرج، از این پس ورود تمامی خودروهای دارای پلاک تهران و کرج به اصفهان ممنوع بوده و به مسافران حاضر توصیه می‌شود هرچه سریع‌تر نسبت به ترک اصفهان اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خودروهای دارای پلاک تهران و کرج در صورت تردد در اصفهان مشمول جریمه 500 هزار تومانی می‌شوند و این در حالی است که در صورت 2 بار تکرار جریمه، خودرو خاطی توقیف سیستمی می‌شود.

گلپایگان قرنطینه شد / تشدید محدودیت‌ها در 9 شهرستان استان اصفهان / تداوم دورکاری کارمندان اصفهانی در سال جدیدکاهش 25 درصدی تصادفات در چهارمحال و بختیاری؛ محدودیت تردد در 4 شهرستان اجرا می‌شودتأمین امنیت و رفاه مسافران نوروزی در دستور کار است؛ رنگ‌بندی‌های کرونایی مبنای اعمال محدودیت‌ها

رئیس پلیس راهور استان اصفهان پیرامون فرارسیدن ایام نیمه‌شعبان تصریح کرد: با فرارسیدن ایام نیمه‌شعبان و به منظور جلوگیری از ازدحام، تمامی پارکینگ‌های کوه صفه و پارک ناژوان در این ایام تعطیل خواهد بود.

وی بیان کرد: برخورد با خودروهای پلاک مخدوش در اصفهان همچون گذشته در دستور کار قرار دارد، به گونه‌ای که روزانه حدود 15 خودرو به علت مخدوش بودن پلاک احضار، توقیف سیستمی و فیزیکی می‌شوند.

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: طرح منع تردد شبانه از ساعت 22 تا 3 بامداد در اصفهان اجرا شده و طرح زوج و فرد نیز تا پایان 13 فروردین‌ماه تعطیل است.

انتهای پیام/167/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلاک تهران و کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۸۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس

سرهنگ "پیمان کرمی" روز سه‌شنبه اظهار کرد: «با توجه به حجم فزاینده سفر و ترافیک سنگین در روز‌های تعطیل تردد موتور سیکلت‌ها در این محور می‌تواند خطرات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.»

به گزارش ایرنا، وی بیان کرد: دراین شرایط ترافیکی ممنوعیت تردد می‌تواند تا حدودی از حوادث احتمالی پیشگیری کند.
کرمی گفت: برخی راکبان با توجه به اجرای ممنوعیت تردد اصرار به سفر از مسیر جاده چالوس دارند که ماموران پلیس راه به هیچ عنوان اجازه ورود نخواهند داد.

رئیس پلیس راه البرز افزود: درتعطیلات هفته گذشته از ادامه تردد تعداد زیادی موتور سیکلت در جاده کرج - چالوس جلوگیری شد.

نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری کرج - چالوس درحوزه استان البرز و نیمی دیگر نیز درحوزه استان مازندران است که روزانه بیش از ۱۲ هزار تردد در این مسیر انجام می‌شود که در روز‌های تعطیل این حجم تردد چند برابر افزایش می‌یابد.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • جاده‌های خونین و مسافران بی‌دفاع
  • ماجرای ماشین‌های دوربین‌دار پلیس‌ در تهران | بیشترین تردد خودروهای دوربین‌دار در ۳ منطقه | موتورسیکلت‌های پلیس با دوربین در ۶ جهت
  • ورود سگ به بوستان‌های تهران ممنوع شد
  • ۳۷خودرو در اجرای طرح امنیت اجتماعی یاسوج به پارکینگ منتقل شدند
  • ورود سگ‌ها به بوستان‌ها ممنوع است
  • ممنوعیت ورود سگ‌ به بوستان‌های تهران
  • ممنوعیت ورود سگ به بوستان‌های تهران
  • تشکری هاشمی: پلیس راهور از ورود موتور به پیاده رو ممانعت جدی کند | موانع فلزی در پیاده روها بازدارنده نیستند
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس